امسال محل استقرار کارشناسان تغییر کرده و کارشناسان پاسخگو، در غرفه ای مقابل شبستان مصلی مسقر می باشند.

در سی ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران(مصلی)، مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی اقدام به راه‌اندازی غرفه‌ای برای پاسخگویی به سؤالات پرسشگران کرده که با استقبال خوب پرسشگران در گروه‌های سنی و تحصیلاتی مختلف روبه‌رو شده است.
به گزارش روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین محمود سقائی مسئول غرفه مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی از حضور فعال این مرکز در سی ویکمین نمایشگاه بین المللی کتاب خبر داد و با اشاره به ضرورت حضور کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی گفت: کارشناسان در شش گروه تخصصی؛ کلام و اعتقادات، قرآن و حدیث، تاریخ و سیره، مشاوره، اخلاق و احکام شرعی پاسخگوی بازدید کنندگان گرامی می باشند.وی اظهار داشت مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی از سال 86 تصمیم به حضور درنمایشگاه کتاب گرفت و از همان ابتدا با استقبال گسترده و پرشور پرسشگران مواجه شد وبرهمین اساس امسال نیز باکارشناسان متخصص این مرکز در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور یافته است.
وی بیان داشت: روزانه صدها نفر پرسشگر به غرفه‌های مرکز ملی درسی ویکمین نمایشگاه بین المللی کتاب مراجعه می‌کنند که بر‌اساس نظرسنجی‌های انجام شده اکثر پرسشگران از پاسخ‌های کارشناسان قانع شده‌اند و شبهه و سؤالشان برطرف شده است.
رئیس غرفه مرکز ملی با بیان درخواست مکرر کاربران در طول سال برای پاسخگویی حضوری، ابراز کرد: نمایشگاه کتاب، بستر مناسبی برای دیدار چهره به چهره کارشناسان و کاربران گرامی فراهم می آورد. ایشان در پایان اضافه کرد: امسال محل استقرار کارشناسان تغییر کرده و کارشناسان پاسخگو، در غرفه ای مقابل شبستان مصلی مسقر می باشند.
مسوول غرفه مرکزملی پاسخگویی به سوالات دینی درنمایشگاه کتاب تهران در پایان با اشاره به روش‌های ارتباط با مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی خاطرنشان کرد: پرسشگران می‌توانند از طریق شماره تلفن 096400، پیامک 30009640، پایگاه اینترنتی www.pasokhgoo.ir و همچنین کانون‌های گفتمان قرآنی( ( www.askquran.ir و دینی www.askdin.ir در فضای سایبر، پاسخ شبهات و سؤالات دینی خود را پیدا کنند.