پاسخ ارائه شده به سؤالِ یک پرسشگر با مشخصات خاص است. در صورتی که سؤال یا ابهامی برای شما ایجاد شده از طریق درگاه های پاسخگویی پیگیری فرمائید.

با سلام و خسته نباشید گفته اند روزهای اول و آخر و وسط ماه قمری و شب 4شنبه برای بچه دار شدن خوب نیست منم روز های تخمک گذاری ام درست همان روز ها می افتد و از نعمت بچه دار شدن محروم شدم چکار کنم؟

پرسش: زمان مناسب بجه دار شدن شرح : گفته اند روزهاي اول و آخر و وسط ماه قمري و شب 4شنبه براي بچه دار شدن خوب نيست. منم روز هاي تخمک گذاري ام درست همان روز ها مي افتد و از نعمت بچه دار شدن محروم شدم .چکار کنم؟
پاسخ: خواهر گرامي ، براي روشن شدن پاسخ به چند نكته توجه نماييد:
1- ايام تخمك گذاري در رحم زن به فاصله 3 تا 10 روز پس از ايام عادت ماهانه است . منحصر در يك روز نيست تا به جهت تلاقي آن روز با ايام مذكور نتوانيد با همسر خود همبستر شويد
2- ايام ماه قمري و نيز ماه شمسي در چرخش است و كم تر اتفاق مي افتد در تمام ماه ها ، ايام عادت با اول ماه و آخر ماه و يا شب چهار شنبه تلاقي و برخورد داشته باشد.
3- بر فرض آنكه راهي به جز نزديكي در اين ايام نباشد ،نزديكي درشب اول ماه (غير از ماه رمضان) و در شب آخر ماه مكروه است ،نه حرام . بنابراين مي توانيد حتي در اين ايام نيز از نعمت بچه دار شدن بهره مند شويد.
مطالعه كتاب ريحانه بهشتي اثر خانم سيما مخبر را پيشنهاد مي كنيم.