حجت الاسلام واعظی در دیدار با کارشناسان مرکز مطرح کرد:
طی جلسه ای ریاست محترم دفتر تبلیغات اسلامی با کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی دیدار و بر لزوم کار با رویکرد جهادی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، طی جلسه ای حجت الاسلام والمسلمین واعظی «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی» و حجت الاسلام والمسلمین مخدوم «مدیر کل حوزه ریاست» با کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی دیدار کردند.

در این جلسه که با حضور کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی برگزار شد، در ابتدا حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد جواد اصغری «رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی» گزارشی از برنامه ها و فعالیت های صورت گرفته در مرکز ارائه کرد.

حضور جدی مرکز در وقایع اخیر، راه اندازی پاسخگویی به زبان عربی و ترکی، راه اندازی گروه پاسخگویی به سؤالات سیاسی، حضور میدانی و مجازی در مدارس استعدادهای درخشان و فعال سازی واحد مرکز را از جمله اقدامات مرکز برشمرد.

در ادامه نمایندگان گروه های پاسخگویی به ارائه نظرات حول موضوعات و مسائل مربوط به پاسخگویی پرداختند.

در پایان این جلسه حجت الاسلام و المسلمین واعظی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی گفت: از جمله ویژگی های مرکز رشد با همه محدودیت هاست و اذعان کرد دفتر تبلیغات نه در گذشته و نه حال از همکاران مرکز تقدیر در خور و شایسته ای نکرده است.

حجت الاسلام واعظی با اشاره به وضعیت بد جامعه و لزوم فعالیت و کمبود بودجه در بخش های مختلف دفتر، به لزوم کار با رویکرد جهادی تاکید کرد.

رئیس دفتر تبلیغات با اشاره به وضعیت بودجه دفتر تبلیغات گفت: با وجود این شرایط، در سخت ترین شرایط مرکز ملی را از روی اعتقادم پشتیبانی کردم و مطلعم و می دانم این افزایش بودجه مرکز ملی اصلا در خور و شایسته نیست.

حجت الاسلام واعظی در پایان خاطرنشان کرد: اگر مرکز رشد کرده و مانده و همچنان می درخشد به خاطر امکانات نبوده، بلکه به دلیل حس مسئولیت، وظیفه شناسی، عرق دینی و مجاهدت کارشناسان پاسخگو است.