پاسخ ارائه شده به سؤالِ یک پرسشگر با مشخصات خاص است. در صورتی که سؤال یا ابهامی برای شما ایجاد شده از طریق درگاه های پاسخگویی پیگیری فرمائید.

سلام من بعضی اوقات که داستان های س ک س ی میخوانم مایعی از بدنم خارج میشود که من نمی دانم منی است یا نه.همچنین نم دانم با خواندن آن داستانها به اوج لذت جنسی می رسم یا نه.ولی بدنم سست نمی شود!!یعنی در اینکه به اوج لذت جنسی میرسم یا نه شک دارم. من مقلد حضرت آیت الله خامنه ای هستم.در یکی از استفتاآت کتاب ایشان پرسشی به اینگونه مطرح شده بود که:در زنان بدون نزدیکی جنابت چگونه محقق میشود؟ ج:اگر زن به اوج لذت جنسی برسد ودر آن حال مایعی از او خارج شود جنابت محقق شده و غسل واجب میشود و اگر شک کند که به این مرحله رسیده یا نه ویا شک در خروج مایع داشته باشد غسل واجب نیست!! آیا بر من غسل جنابت واجب شده یا نه؟ لطفا مرا راهنمایی کنید. باتشکر.

پرسشگر محترم با تشكر از ارتباطتان با اين مركز

با مطالعه مطالب سکسی (البته مطالعه کتب سکسی که باعث تحریک شهوت می شود، گناه است ) اگر به اوج لذت جنسی برسید و مایعی خارج بشود ،جنابت حاصل شده است ،ولی اگر در اوج لذت نباشید یا شک دارید که به اوج لذت رسیده اید ، مایعی که بیرون آمده ،پاک است . احتیاج به غسل جنابت ندارد . اگر در بیرون آمدن مایع شک داشته باشید، باز غسل واجب نمی شود
بنا به فتوای رهبر معظم انقلاب سست شدن بدن در زن ها برای جنابت شرط نیست . فقط دو شرط لازم است :یکی اینکه در اوج لذت جنسی باشند و دیگر اینکه مایعی خارج شود . در هر یک از این دو مورد شک داشته باشید ،جنابت نیست و غسل لازم ندارد .(1)
پی نوشت:
1 . آیت الله خامنه ای ، رساله اجوبه الاستفتاات، س 171 .
اوج لذت و شهوت به حالتي گفته مي شود که در آن حال معمولا انسان از خود بي خود مي شود و لذت زيادي مي برد و مني بيرون مي ريزد. بعد از تمام شدن آن حال انسان احساس تخليه شدن و ارضا مي کند . حالت شهوتش تمام و بدنش سست مي شود . حالت تحريک آميزي که قبل از تخليه شدن داشت، ديگر آن حالت را ندارد. مثل اين که انسان گرسنه دلش غذا مي خواهد، ولي وقتي غذا خورد و سير شد ،ديگر ميل به غذا ندارد.