نرم افزار اندرویدی

به همت مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی صورت گرفت:
در آستانه ولادت باسعادت نبی مکرم اسلام (ص) نرم افزار اندرویدی پیامبر مهربانی طراحی و ارائه گردید.
نرم افزار اندرویدی پیامبر مهربانی

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی، در آستان ولادت پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت اسلامی نرم افزار «پیامبر مهربانی» با امکانات ویژه توسط مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی طراحی و منتشر شد.

نرم افزار «پیامبر مهربانی» که در قالب ویندوز عرضه شده بود، جهت استفاده آسان تر کاربران نسخه اندروید آن نیز عرضه گردید.

پیامبر مهربانی شامل شامل 420 پرسش و پاسخ پیرامون شخصیت والای پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم می باشد که توسط کارشناسان بخش مکتوب مرکز تهیه شده است.

همچنین این نرم افزار شامل بخش های زندگانی، سیره و سنت، ویژگی ها و فضائل، معجزات، همسران و فرزندان، اصحاب و یاران، حوادث پس از رحلت، کلام و سخنان، قرآن و پیامبر اسلام و سایر مباحث می باشد.

از دیگر مزایای این نرم افزار می توان به ذکر منابع پاسخ ها، گرافیک زیبا، کاربری آسان و تنظیمات مورد نیاز کاربر اشاره کرد.

لینک دریافت نرم افزار اندرویدی «پیامبر مهربانی» از کافه بازار
https://cafebazaar.ir/app/com.pasokhgoo.payambar

توسط گروه پاسخگویی مکتوب مرکز ملی پاسخگویی صورت گرفت:
همزمان با شروع ماه محرم، نرم افزار کشتی نجات در دو نسخه ویندوز و اندروید بازنشر شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نرم افزارهای «کشتی نجات» با امکانات ویژه توسط مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی به روز رسانی و منتشر گردید.

نرم افزار کشتی نجات، شامل سؤالات پرتکرار پیرامون عاشورا که در بخش های زندگی حضرت، کلام و سخنان، فضایل، همسران و فرزندان، قیام، عزاداری، مرقد و بارگاه، زیارت عاشور و سایر مباحث می باشد.

همان طور که ذکر شد این نرم افزار در دو قالب ویندوز و اندروید تقدیم به دوستداران اهل بیت علیهم السلام می شود.

شایان ذکر است که کاربران علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت مرکز ملی پاسخگویی به نشانی pasokhgoo.ir از بخش تولیدات مرکز یا از کافه بازار این نرم افزار را دریافت کنند.

از سوی مرکز نمایندگی مرکز ملی پاسخگویی در خراسان رضوی صورت گرفت:
نرم افزار اندرویدی خانواده سالم توسط نمایندگی مرکز ملی پاسخگویی در خراسان رضوی تولید و عرضه شد.
اپلیکیشن خانواده سالم - مرکزملی پاسخگویی

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی، نرم افزار «خانواده سالم» با امکانات ویژه توسط نمایندگی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در خراسان رضوی تولید و منتشر شد.

این نرم افزار شامل موضوعات مورد نیاز خانواده در بخش های خانواده و آسیب ها، مهارت های زندگی، خانواده و سبک زندگی، اخلاق در خانواده، ازدواج، فرزندان، مشاوره و خانواده و سواد رسانه می باشد.

در هر یک از بخش های اصلی به تناسب عناوین زیرمجموعه ذکر شده و برای هر یک توضیحاتی با رویکرد اجرایی در خانواده مطرح شده است.

از دیگر مزایای این نرم افزار می توان به گرافیک زیبا، کاربری آسان و تنظیمات مورد نیاز کاربر اشاره کرد.

کاربران می توانند این نرم افزار را از بخش تولیدات سایت پاسخگو دریافت نمایند.

لینک دریافت مستقیم:

https://bit.ly/2UHjlJw

از سوی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی صورت گرفت:
نرم افزار پرسش های کرونا به روز رسانی شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی با توجه به سوالات مکرر هم وطنان عزیز پیرامون بیماری اخیر، مهم ترین پرسش و پاسخ ها پیرامون این بیماری در قالب نرم افزاری اندرویدی تولید و اسفندماه سال گذشته در اختیار مردم عزیز قرار گرفت.

نسخه به روزرسانی شده نرم افزار نیز تهیه و عرضه شد که در آن علاوه بر افزایش پرسش و پاسخ ها، بخش چندرسانه ای که شامل کلیپ، صوت و عکس نوشته می باشد افزوده شده است.

در این نرم افزار تیم محتوایی بخش مکتوب مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی با همکاری سایر بخش های مرکز جدیدترین سوالات مربوط به این موضوع را جمع آوری نموده و از بین سوالات مطرح شده 107 سوال منتخب را از جنبه های مختلف اخلاقی، تاریخی، حدیثی، کلامی، احکامی، قرآنی و مشاوره ای متناسب با نیازهای روز جامعه در قالب نرم افزار «پرسش های کرونا» تهیه و تولید کرد.
بیشتر پاسخ ها در دو قالب اجمالی و تفصیلی پاسخ داده شده و منابع استفاده شده در پاسخ ها در این نرم افزار در پی نوشت ذکر شده است که علاوه بر ایجاد اطمینان بیشتر برای پرسش کننده، برای محققین هم بسیار مفید و مؤثر می باشد.
دارابودن فایل صوتی برای هر یک از سوالات جهت بهره وری بیشتر از مطالب از دیگر ویژگی های نرم افزار است. همچنین کاربران در صورت داشتن سؤال در زمینه پرسش و پاسخ های ارائه شده می توانند از گزینه ارسال پرسش که در نرم افزار تعبیه شده است استفاده نمایند و پاسخ خود را دریافت نمایند.
دریافت نسخه به روز رسانی شده از کافه بازار: https://cafebazaar.ir/app/com.pasokhgoo.corona

توسط گروه پاسخگویی مکتوب مرکز ملی پاسخگویی صورت گرفت:
همزمان با شروع ماه محرم، دو نرم افزاری کشتی نجات و چهل چراغ در دو نسخه ویندوز و اندروید بازنشر شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نرم افزارهای «کشتی نجات» و «چهل چراغ» با امکانات ویژه توسط مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی به روز رسانی و منتشر گردید.

نرم افزار کشتی نجات، شامل سؤالات پرتکرار پیرامون عاشورا که در بخش های زندگی حضرت، کلام و سخنان، فضایل، همسران و فرزندان، قیام، عزاداری، مرقد و بارگاه، زیارت عاشور و سایر مباحث می باشد.

نرم افزار «چهل چراغ» نیز دربردارنده مهم ترین پرسش و پاسخ ها پیرامون بحث اربعین می باشد. بررسی رخداد اربعین، اربعین در متون و نصوص دینی، اربعین از دیدگاه رهبر معظم انقلاب دام ظله، زیارت اربعین و احکام اربعین از مهم ترین بخش های این نرم افزار می باشد.

همان طور که ذکر شد این دو نرم افزار در دو قالب ویندوز و اندروید تقدیم به دوستداران اهل بیت علیهم السلام می شود.

شایان ذکر است که کاربران علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت مرکز ملی پاسخگویی به نشانی pasokhgoo.ir از بخش تولیدات مرکز این دو نرم افزار را دریافت کنند.

خدمتی مجازی توسط مرکز ملی پاسخگویی در حوزه انقلاب اسلامی
در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، نرم افزار اندروید پرسمان انقلاب اسلامی توسط انجمن های گفتگوی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی رونم

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، نرم افزار اندرویدی پرسمان انقلاب اسلامی شامل مجموعه پرسش و پاسخ هایی با محوریت امام خمینی (ره)، امام خامنه ای (دام ظله) ، ولایت فقیه، حکومت اسلامی، مقاومت اسلامی و معرفی دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی ارائه شده است.

کاربران محترم می توانند از طریق این نرم افزار در مسابقه کتابخوانی انقلاب 40 ساله شرکت و از 40 + 40 جایزه بهره مند شوند.

علاوه بر این کاربران می توانند از طریق این نرم افزار سوالات دینی خود را مطرح نموده و پاسخ سوالات خود را از کارشناسان مرکز ملی پاسخ گویی به سوالات دینی دریافت نمایند.

گرافیک زیبا و رابط کاربری ساده، جستجوی قوی، ایجاد مطالب منتخب، اشتراک گذاری متون، جابجایی در صفحات، ادامه مطالعه، بزرگنمایی متون و .... از امکانات این نرم افزار می باشد.

لینک مستقیم از سایت انجمن گفتگوی دینی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی:

http://www.askdin.com/showthread.php?t=64766