پرسش های کرونا

از سوی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی صورت گرفت:
نرم افزار پرسش های کرونا به روز رسانی شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی با توجه به سوالات مکرر هم وطنان عزیز پیرامون بیماری اخیر، مهم ترین پرسش و پاسخ ها پیرامون این بیماری در قالب نرم افزاری اندرویدی تولید و اسفندماه سال گذشته در اختیار مردم عزیز قرار گرفت.

نسخه به روزرسانی شده نرم افزار نیز تهیه و عرضه شد که در آن علاوه بر افزایش پرسش و پاسخ ها، بخش چندرسانه ای که شامل کلیپ، صوت و عکس نوشته می باشد افزوده شده است.

در این نرم افزار تیم محتوایی بخش مکتوب مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی با همکاری سایر بخش های مرکز جدیدترین سوالات مربوط به این موضوع را جمع آوری نموده و از بین سوالات مطرح شده 107 سوال منتخب را از جنبه های مختلف اخلاقی، تاریخی، حدیثی، کلامی، احکامی، قرآنی و مشاوره ای متناسب با نیازهای روز جامعه در قالب نرم افزار «پرسش های کرونا» تهیه و تولید کرد.
بیشتر پاسخ ها در دو قالب اجمالی و تفصیلی پاسخ داده شده و منابع استفاده شده در پاسخ ها در این نرم افزار در پی نوشت ذکر شده است که علاوه بر ایجاد اطمینان بیشتر برای پرسش کننده، برای محققین هم بسیار مفید و مؤثر می باشد.
دارابودن فایل صوتی برای هر یک از سوالات جهت بهره وری بیشتر از مطالب از دیگر ویژگی های نرم افزار است. همچنین کاربران در صورت داشتن سؤال در زمینه پرسش و پاسخ های ارائه شده می توانند از گزینه ارسال پرسش که در نرم افزار تعبیه شده است استفاده نمایند و پاسخ خود را دریافت نمایند.
دریافت نسخه به روز رسانی شده از کافه بازار: https://cafebazaar.ir/app/com.pasokhgoo.corona