بخش جوامع مجازی

در این جلسه مسائل و موارد مربوط به بخش پاسخگویی جوامع مجازی مطرح شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین پورمدنی «سرپرست گروه پاسخگویی اینترنتی» و کارشناسان پاسخگوی جوامع مجازی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همکار فقید این بخش مرحوم حجت الاسلام والمسلمین جنتی، مهمترین مسائل پاسخگویی در جوامع مجازی مورد بررسی قرار گفت.

حجت الاسلام پورمدنی جوامع مجازی را یکی از بسترهای مهم پاسخگویی فضای مجازی دانست و افزود: کاربران می توانند از ربات در پیام رسان بله آدرس https://ble.im/pasokhgoo_ir_bot سوالات دینی خود را در بخش های مختلف قرآن، حدیث، احکام، اخلاق، مشاوره، کلام و تاریخ با از کارشناسان مطرح و در حداقل زمان جواب را دریافت نمایند.

وی گفت: منتخب محتوای پرسش و پاسخ های این بخش درکانال های مرکز ملی در پیام رسان ها منتشر می شود. پرسشگران می توانند از این کانال ها درپیام رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/pasokhgoo1

، پیام رسان سروش به نشانی http://sapp.ir/pasokhgoo ، پیام رسان بله به نشانی https://ble.im/pasokhgoo ، پیام رسان آی گپ به نشانی https://igap.net/pasokhgoo1 و پیام رسان گپ به نشانی https://gap.im/pasokhgoo1  استفاده کنند و بر غنای معرفتی خود بیفزایند.

همچنین صفحه اینستاگرام مرکز ملی به نشانی instagram.com/pasokhgoo_ir  نیز در عرصه پاسخگویی به سؤالات دینی فعال می باشد.

شایان ذکر است که مرحوم حجت السلام محسن جنتی «مدیر سابق بخش جوامع مجازی» از ابتدای فعالیت مرکز ملی پاسخگویی در حوزه فعالیت های مجازی مرکز حضوری تاثیرگذار داشت و فرصت های مختلف و متنوعی در عرصه پاسخگویی به سوالات دینی در فضای مجازی را راه اندازی و ایجاد کرد. ایشان بعد از عمری مجاهده علمی و بعد از یک ماه روزه داری و استغفار و پس از حضور در مرقد امام خمینی و تجدید بیعت با امامین انقلاب در روز عید سعید فطر به دیار باقی شتافت.  باشد که زحمات ایشان باقیات صالحات نزد خداوند متعال محفوظ بماند و از اجر اخروی بهره مند گردند.