پاسخ ارائه شده به سؤالِ یک پرسشگر با مشخصات خاص است. در صورتی که سؤال یا ابهامی برای شما ایجاد شده از طریق درگاه های پاسخگویی پیگیری فرمائید.

سلام و خسته نباشید . ببخشید من یکبار دچار خودارضایی شدم(منی از من بیرون آمد)و به شدت پشیمان شدم و توبه کردم ولی باز 2 -3 بار دیگر این کار انجام شد و باز توبه کردم و با خود عهد بستم که دیگر توبه خود را نشکنم ولی پس از گذشت حدود 7 یا 8 ماه دوباره ... . ولی باز هم توبه کردم . آیا خداوند توبه مرا( با این همه توبه شکنی ) می پذیرد؟ آیا عرق من نجس است و باید کتانی ، جوراب و لباس هایم را آب بگیرم؟ خواهش می کنم کمکم کنید تا از شر این بلای بزرگ خلاص شوم .چکار می توانم بکنم تا این گناهان را جبران کنم و از عذاب آن در آخرت در امان باشم؟ اگر راه حلی دارید که موثر است ، لطفا بگویید.کمکم کنید.

بي شك، شما يكي از پاك ترين نوجواناني هستيد كه تا به امروز با او برخورد داشته ام. با اين روحيه خداترسي، شك نكنيد كه ترك كامل خودارضايي دور از دسترس شما نيست و به زودي به آن نایل مي آييد.
اگرچه يك بار خودارضايي هم (با توجه به آن كه ارتكاب گناه كبيره و معصیت خداوند محسوب مي شود) زياد است، ولي اين ميزان خودارضايي حكايت از سلامت روان و قدرت بالاي اراده شما دارد. نمره موفقيت شما در ترك چيزي، در حدود 20 است و اين نمره، يعني موفقيت نسبتاً كامل در ترك خودارضايي.
اين نمره عالي كه به نوعي نمره بندگي شما محسوب مي گردد، عامل مؤثري در پذيرش توبه از جانب خداوند متعال مي باشد.
راه هاي ترك خودارضايي در سايت پاسخگو آمده است. شما می توانید با نگاهي دوباره به آن، به عملياتي كردن تك تك آن ها بپردازد.
باور نماييد ترك كامل خودارضايي آن قدرها هم پيچيده نيست. شما به راحتي مي توانيد از اين بلاي خانمان سوز براي هميشه رهايي يابيد.
همواره به خداوند حسن ظن داشته باشيد و از هر گونه سوءظن به خداوند و بخشش او بر حذر باشيد.
اما پيش از پرداختن به حكم شرعي نجاست عرق جنب از حرام، اين نكته بسيار حایز اهميت است كه همان گونه در مطالب سايت آمده است، انزجار درماني، يكي از تفكيك هاي ترك سوء رفتارهاي لذت بخش (مانند استمناء) مي باشد. خوشبختانه نگاه تنفرآميز شما در زمينه نجاست عرق فرد «خودارضا»، به اين مسئله كمك شاياني مي كند؛ يعني هر گاه تصوير رفتار خودارضايي در ذهن شما نقش مي بندد، بلافاصله تصوير نجاست عرق و ساير تصاوير انزجارآميز با آن تداعي مي شود و همراه آن مي گردد. اين مطلب، خود يكي از بزرگ ترين تكنيك هاي لذت زدايي از امور لذت زاي كاذب است.
اما در خصوص حکم شرعی عرق جنب از حرام باید عرض کنم که بنا به فتوای مراجع معظم تقلید، عرق جنب از حرام، نجس نيست و به هیچ وجه نیازی به تطهیر یا آب کشیدن کتانی، جوراب و لباس هایتان نیست. آسوده خاطر باشید و صرفاً به ترک کامل خودارضایی بیندیشید.