در دیدار مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شریف از مرکز م
در این دیدار ضمن تاکید طرفین بر ضرورت همکاری فیمابین، راهکارها و برنامه های مشترک بررسی شد.
مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی - دانشگاه صنعتی شریف

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید فخر الدین طباطبایی «مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شریف» در بازدید از مرکز ملی، در جلسه ای با حضور رئیس و مدیران مرکز خواستار حضور جدی تر مرکز ملی پاسخگویی در این دانشگاه شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام دکتر اصغری «رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی» با تشکر از حضور دکتر طباطبایی، ظرفیت های و قابلیت های خاص مرکز در حوزه پاسخگویی دینی را مطرح کرد و در ادامه مدیران مرکز نیز توضیحات تخصصی هر واحد را مطرح کردند.

حجت الاسلام دکتر طباطبایی نیز در این جلسه با برشمردن ویژگی های دانشگاه شریف گفت: این دانشگاه برترین دانشگاه کشور در زمینه صنعتی است و بیشترین پذیرش نخبگان را دارد.

وی تمرکز جامعه نخبگانی ایران در حوزه مهندسی را از دیگر ویژگی های این دانشگاه خواند و افزود: وجود 500 عضو هیات علمی و 12000 دانشجوی نخبه فرصت خوبی برای حضور کارشناسان مرکز ملی در این دانشگاه فراهم کرده است.

دکتر طباطبایی بازخورد حضور میدانی کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی را در دانشگاه شریف بسیار مفید ارزیابی کرد و خواستار تداوم این برنامه شد.

وی خاطر نشان کرد: در تعامل با مرکز ملی پاسخگویی باید به دنبال ایجاد الگویی در حوزه تعمیق معرفت دینی قابل تعمیم به سایر دانشگاه‏های کشور باشیم.

در این جلسه راهکارهای اجرایی تعامل بین مرکز ملی و دانشگاه شریف بررسی شد و طرفین بر ضرورت اجرای هر چه سریعتر این برنامه ها تاکید داشتند.