خدمتی نوین در عرصه جنگ نرم توسط مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی
به همت بخش فن آوری اطلاعات و بخش جوامع مجازی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، این ربات به روز رسانی شد.
به روز رسانی پیام رسان بله

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، با توجه به اهمیت فعالیت های نوین در عرصه جنگ نرم، ربات مرکز ملی پاسخ‌گویی به سؤالات دینی در پیام رسان "بله" به روز رسانی شد.

براساس این گزارش، کاربران گرامی می توانند با نصب پیام رسان “بله” و با عضویت در ربات مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی به نشانی pasokhgoo_ir_bot از مزایای این ربات بهره مند شوند.

مرکز ملی پاسخ‌گویی به سؤالات دینی به منظور آسان شدن شیوه پرسش و پاسخ در فضای مجازی، ربات پاسخ‌گویی به سؤالات دینی در پیام رسان “بله” را راه اندازی کرد که مورد استقبال کاربران قرار گرفت.

در نسخه جدید این نرم افزار امکاناتی جدید به ربات اضافه گردید که شامل اضافه شدن بخش ویرایش پروفایل، افزودن بخش آرشیو گفتگوهای من (سؤالات و پاسخ ها)، رفع بعضی از مشکلات ربات، افزایش سرعت دریافت سؤال و تجمیع کاربران ربات با دیگر سامانه های مرکز می باشد.

علاقه‌مندان به عضویت در این ربات پاسخ‌گو می‌توانند سوالات خود را در زمینه های تاریخ و سیره، مشاوره، احکام، اعتقادات و کلام، قرآن و حدیث و اخلاق و عرفان ارسال کرده و در کمتر از 24 ساعت و در روز های تعطیل کمتر از 48 ساعت پاسخ خود را دریافت کنند.