طی جلسه ای در مرکز ملی پاسخگویی برگزار شد؛
طی جلسه ای نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران از مرکز ملی پاسخگویی بازدید و بر لزوم همکاری فیما بین تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، طی جلسه ای حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی «نماینده ولی فقیه در ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش» و همکاران وی از مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی بازدید و ضمن آشنایی با فعالیت های مرکز و نحوه ارائه خدمات به کاربران بر ضرورت برقراری تعامل تاکید کرد.

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر روستا آزاد «معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی» و مدیران مرکز ملی پاسخگویی برگزار شد، در ابتدا حجت الاسلام والمسلمین علی مخدوم «مدیر کل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی» به میهمانان خیر مقدم عرض کرد. سپس حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد جواد اصغری «رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی» گزارشی از راه های ارتباطی پاسخگویی، معرفی سامانه پاسخگو و فعالیت ها و ظرفیت های رسانه ای مرکز ارائه کرد.

حجت الاسلام محمد حسنی نیز با تشکر از فعالیت های مرکز ملی پاسخگویی گفت: ظرفیتی بی بدیلی در اینجا وجود دارد که می توانیم بسیاری از گره های ذهنی جامعه هدف را با استفاده از این ظرفیت ها حل کنیم.

وی مرکز ملی را یک مرکز بسیار راهبردی توصیف کرد و افزود: این مرکز می تواند آورده های راهبردی کلانی برای نظام داشته و در ارتش جمهوری اسلامی به شدت تشنه خدمات ارائه شده در مرکز ملی پاسخگویی هستیم.

حجت الاسلام محمدحسنی در پایان با ابراز خوشحالی از آشنایی با ظرفیت های مرکز گفت: وجود ظرفیت های ارتش جمهوری اسلامی مانند دانشگاه های ارتش و جامعه سربازان را فرصت خوبی قلمداد کرد که بایستی نخست کار در سطح کارشناسی صورت گیرد و بعد اقدامات لازم صورت پذیرد.