طی جلسه ای صورت گرفت؛
در این تفاهم نامه شش ماده ای مرکز خدمات حوزه های علمیه کلیه برنامه های مشاوره و روانشناسی به طلاب و خانواده ها را به مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی واگذار کرد

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، تفاهم نامه همکاری بین مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی و مرکز خدمات حوزه های علمیه در 6 ماده به امضای حجت الاسلام دکتر اصغری «رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی» و حجت الاسلام احسان علائیان «معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات حوزه های علمیه» رسید.

در این تفاهم نامه ارائه خدمات مشاوره به طلاب و خانواده های ایشان در قالب سرویس های مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین در بستر سایت و اپلیکیشن و مشاوره حضوری در موضوعات خانواده و روانشناسی، پیش از ازدواج، زوج درمانی، خانواده درمانی و تربیت فرزند توسط مرکز ملی صورت خواهد گرفت.

حجت الاسلام علاییان در جلسه امضای این تفاهم نامه با اشاره به سیاست های کلی مرکز خدمات گفت: واگذاری خدمات مشاوره به مرکز ملی در راستای هم افزایی و جلوگیری از موازی کاری در نهادهای فرهنگی صورت گرفت و برای موضوع مشاوره دینی مرکز ملی پاسخگویی با توجه به زیرساخت های فن آوری و مشاوران متخصص بهترین گزینه است.

وی اظهار امیدواری کرد که امضای این تفاهم نامه مقدمه ای برای شبکه سازی مشاوران در سایر شهرستان ها و نیز توسعه موضوعی در حوزه فرهنگی، تحصیلی و شغلی گردد.

حجت الاسلام اصغری در این جلسه ضمن تشکر از اعتماد مرکز خدمات، امکان توسعه خدمات مشاوره ای در سایر موضوعات مانند مشاوره اعتقادی را خواستار شد.