مضرات و درمان استمنا

باسلام 1-میخواستم بدونم با استمنا زیاد عقیم میشوم یا نه ؟؟؟(راه های پیشگیری از عقیم شدن) 2-راه های درمان زود ارضایی چی هستش؟(لطفا دقیق بگین کلی گویی نکنین) 3-این راسته که اگه آلت کوچیکتر از 12 سانتی متر باشه نمیتونه همسرش رو ارضا کنه؟؟(بیشتر در این مورد توضیح بدین ) ممنون از سایت خوبتون

پاسخ:
استمناء تاثيري در باروري ندارد و موجب عقيم شدن نمي شود. البته استمنا آثار سوء زيادي هم دارد، كه خيلي از آنها جنبه رواني دارد، كه فعلا نمي خواهيم به آنها بپردازيم. لذا حتما بايد به فكر ترك آن باشيد.
اندازه آلت، يكي از مسائلي است كه به اشتباه و غلط، به عنوان دغدغه ذهني بعضي از جوانها تبديل شده است و بعضي از جوانها دائما به اين فكر مي كنند كه آيا آلتشان كوچك است يا اينكه طبيعي است؟ حرفي كه بيان كرده ايد درست نيست، و اين طور نيست كه مثلا اگر مردي آلت تناسلي اش در حالت نعوظ، 10 سانتي متر بود نتواند همسرش را ارضاء كند. نكته اين است كه در روابط جنسي، مسائلي وجود دارد كه اصلا ربطي به آلت جنسي ندارد، و رابطه جنسي، آن طور كه شما فكر كرده ايد نيست و حتي با آلت 5 سانتي نيز مي شود زن را ارضاء كرد. چون مجرد هستيد و ازدواج نكرده ايد لازم نيست كه بيشتر در اين مورد براي شما توضيح بدهيم، اما اين را بدانيد كه در بعضي موارد، اطلاعاتي كه جوانها در مورد رابطه جنسي دارند غلط است، و يكي از علت هاي اين اشتباهات هم ديدن بعضي فيلم هاست. به هر حال تقريبا همه افراد، داراي آلتي طبيعي هستند، و بعضي از اشخاص، استثناء هستند و تعدادشان خيلي زياد نيست، و حتي اين اشخاص هم اين طور نيست كه نتوانند همسرشان را ارضاء كنند، بلكه با انجام بعضي كارها مي توانند اين كار را بكنند. شما اصلا نبايد به اين چيزها فكر كنيد و به دنبال آنها باشيد، چون خواندن و شنيدن در مورد مسائل جنسي، شما را تحريك مي كند و به استمنا منتهي مي شود، لذا لازم نيست كه در مورد مسائل جنسي همه چيز را بدانيد، چون براي شما فايده اي جز خود ارضايي ندارد، وقتي كه ازدواج كرديد خيلي از چيزها را خواهيد فهميد، و آن وقت متوجه خواهيد شد كه خيلي از چيزهايي كه در مورد رابطه جنسي، قبلا شنيده بوديد مبالغه بوده است و اصلا واقعيت ندارد.
با توجه به اينكه مجرد هستيد خيلي متوجه نشديم كه از كجا فهميده ايد زود انزالي داريد، البته يكي از عوارض استمناء، همين زود انزالي است، اما چون فعلا مجرد هستيد لازم نيست كه الان به فكر اين مسئله باشيد، هم چنين خيلي از راهكارهاي درمان زود انزالي، مربوط به وقتي است كه مي خواهيد رابطه جنسي داشته باشيد، لذا فعلا بايد به ترك استمناء فكر كنيد. وقتي كه ازدواج كرديد اگر زود انزالي داشتيد باز هم با مكاتبه كنيد. براي آگاهي بيشتر از نكاتي كه براي ترك استمناء بايد رعايت كنيد به سايت pasokhgoo مراجعه كنيد.
موفق باشید.