در گفت وگو با مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی صورت گرفت:
مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از حضور فعال و بالنده دفتر تبلیغات اسلامی در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد
حجت الاسلام و المسلمین نوروز نژاد

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین نوروز نژاد با بیان اینکه دفتر تبلیغات اسلامی همه ساله حضور بالنده و مؤثری در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دارد، گفت:  مؤسسه بوستان کتاب، نشرپژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی، مرکز فرهنگی هنری دفترتبلیغات اسلامی، مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی، نشردیجیتال پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی  ، از جمله مراکز وبخش های فعال دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در  نمایشگاه کتاب تهران هستند که هرکدام غرفه ای را به خود اختصاص داده اند.
مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی افزود: کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی با حضور خود در نمایشگاه همه روزه آماده ارائه پاسخ به سوالات  و شبهات دینی  بازدیدکنندگان هستند.
وی همچنین با اشاره به حضور مرکز فرهنگی هنری دفترتبلیغات اسلامی در این نمایشگاه ادامه داد: روحانیون هنرمند با حضور در غرفه این مرکز به خلق آثار هنری می پردازند و همچنین در غرفه ای که در بخش کودک برای این مرکز درنظر گرفته شده است، مربیان روحانی به اجرای برنامه و مسابقه برای گروه کودک و خردسال پرداخته و جوایزی را اهدا می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین نوروز نژاد با ابراز خرسندی از نزدیک شدن مکان نمایشگاه به قم، گفت: متأسفانه به دلیل نوپا بودن این مکان، کمبود ها و ناهماهنگی هایی به چشم می خورد که امیدواریم در سال های آینده رفع گردد.
وی همچنین  نبود راهنما  را از دیگر کاستی های این دوره از نمایشگاه کتاب عنوان کرد و ابراز داشت: باید فضای بیشتر و بهتری به امور فرهنگی و دینی بخصوص فعالیت هایی که دفتر تبلیغات اسلامی ارائه می نماید اختصاص داده شود.
مدیر روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی با اشاره به ضرورت تشکیل اتاق فکری برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران گفت: باید از نهادها و مراکزی همچون دفترتبلیغات اسلامی در این اتاق فکر استفاده شود تا جنبه دینی نمایشگاه تقویت شود و نشست های علمی و مراسم نقد کتبی که در حاشیه این نمایشگاه برگزار می گردد دارای محتوا و غنای دینی بیشتری باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام وعمل» سعی کرده ایم تا با الگوگیری از این شعار سال در کاهش هزینه ها اقدامات مناسبی انجام دهیم.