با سلام
یعنی خدا و امام حسین(ع) منو گناه کار رو می بخشند
خسته شدم توبه می کنم بعد چند ماه گناه باز
خیلی بدم دیگه نمیتونم امام حسین(ع) رو صدا کنم و سلام بدم
دوست دارم گریه کن امام حسین(ع)باشم ولی دیگه نمیتونم
با این توبه شکستن
تو رو خدا راهنمایی کنید
بمیرم خوبه

با سلام و آرزوي قبولي طاعات و عبادات شما و سپاس از ارتباط تان با مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی
بي ترديد گناه موجب تباهي انسان و باعث فنا و هلاكت او است. اما گناه هر چه باشد، قابل توبه است. توبه كه به معناي پشيماني واقعي از معصيت و باز گشت به سوي خداي مهربان است، موجب بخشش گناه شده و صفحه قلب را از آلودگي پاك و تيرگي را مبدّل به روشنايي مي سازد. البته توبه شرط آن كه توبه حقيقي باشد، پذيرفته مي شود؛ يعني انسان از عمق دل توبه كرده باشد. مكتب تربيتي اسلام، تمام آلودگان به گناه را دعوت مي كند تا براي اصلاح خويش و جبران گذشته، از در توبه - كه راه رحمت الهي است - وارد شوند و سعادت خود را باز يابند. قرآن مجيد مي‏فرمايد: « يا قَوْمِ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكمْ ثُمَّ تُوبُوا اِلَيهِ؛ (1) اي قوم! از خدا آمرزش بخواهيد. سپس به سوي او توبه كنيد». قرآن مجيد نيز وعده داده كه خداوند توبه را از بندگانش مي‌پذيرد. (2)
حال اگر توبه كننده بعد از توبه باز هم مرتكب گناه شد، باز هم بايد توبه كند. در روايت است كه مردي نزد رسول خدا آمد و گفت: مرتكب گناه شده ام. پيامبر فرمود: هرگاه گناه كردي، از پروردگارت طلب آمرزش كن.
مرد گفت: طلب آمرزش مي كنم؛ اما دوباره مرتكب گناه مي شوم.
پيامبر فرمود: دوباره گناه كردي، دوباره از پروردگارت طلب آمرزش كن.
مرد گفت: طلب آمرزش مي كنم، ولي باز گناه مي كنم.
پيامبر فرمود: چون گناه كردي، باز از پروردگارت طلب آمرزش كن.
مرد بار چهارم همان جمله را گفت.
پيامبر فرمود: چون گناه كردي، باز از پروردگارت طلب آمرزش كن؛ چندان كه شيطان مأيوس و بازنده شود. (4)
البته همه اين سخنان به معناي تجويز گناه بعد از توبه نمي‌باشد؛ بلكه مربوط به كسي است كه توبه واقعي از گناه مي‌كند. تمام شرايط توبه در او (از جمله پشيماني از عمل گذشته و تصميم بر ترك در آينده) وجود دارد؛ اما با همه اين احوال، بعد از توبه نمودن و پس از اين كه قصد واقعي داشت كه دوباره گناه نكند، باز به فتنه گناه آلوده شده است. در چنين صورتي، باز راه توبه باز مي باشد.
اما اگر صرفاً گفتن «استغفرالله» و توبه لفظي و ظاهري باشد، يعني از يك سو گناه مي كند و از سوي ديگر، استغفار مي نمايد، بدون آن كه تصميم بر ترك گناه داشته باشد، نه تنها گناهان بخشيده نمي شود؛ بلكه بر تاريكي او افزوده مي شود.
برادر گرامي؛
طبق آيات قرآن‌، شيطان دشمن قسم خورده انسان است‌. نبايد انتظار داشته باشيم به راحتي دست از سر ما بردارد. براي در امان ماندن از او بايد به خداوند قاهر پناه ببريم.(5)
يكي از راههايي كه مي توان به كمك آن ازكمند شيطان جست و گناهان را كنار گذاشت، تقويت ايمان است. در كنار تقويت ايمان لازم است اراده خويش را نيز تقويت نماييد. اراده قوي مهم ترين ابزار در ترك معصيت و فرار از دام شيطان است. ارائه هر راهكاري براي رهايي از گناه نيز، متوقف بر خواست و اراده قطعي فرد است.
ارائه راهنمايي بيشتر نيازمند بيان جزئيات بيشتر در اين رابطه است كه در صورت تمايل به توضيحات بيشتر مي توان در مكاتبات بعدي به آن پرداخت.
پي ‌نوشت‌ ها:
1. هود (11) آيه 3 و 52 و 90.
2. زمر(39) آيه 53.
3. المحدث النوري، مستدرك الوسائل،مؤسسة آل البيت (ع)، قم، 1408 ه. ق، ج 12، ص 124.
4. محمدي ري شهري، نهج الذكر، دارالحديث، ج 4، ص 29.
5. اعراف (7) آيه 200.
موفق باشید.