من دختری 29 ساله هستم و موارد غسل جنابت را کاملا مطالعه کرده ام و مرجع تقلیدم اقای فاضل لنکرانی هستن که باقی بر میت مانده ام ایشان ذکر کرده که در مورد زنان لازم نیست بدن سست شود و یا منی با جهش خارج شود بلکه اگر با شهوت بیرون اید غسل واجب است سوالم اینه شهوت رو دقیقا چی معنی می کنید من خیلی وقتها اصلا شهوتی نمیشم فقط وقتی ناخوداگاه چشمم به یه نامحرم می افته یه مایعی ازم خارج میشه یا وقتی افکار جنسی بدون اینکه خودم بخوام به ذهنم خطور می کنن و یا اینکه دست خودم یا کسی بدون منظور به مراکز حساسم بخوره و خیلی کم شهوتی میشم یا نمیشم باز هم یه مایعی خارج میشه و خلاصه اینکه با اینکه کاملا فرد مذهبی هستم و اصلا مناظر شهوانی نمی بینم و به اصول اسلامی و حجاب مقیدم از این موضوع رنج میبرم یا حموم زود زود میرم و یا وقتی نمیرم دائم عذاب وجدان دارم که نماز و روزه ام باطله حالا باید چی کار کنم لطفا منو دقیقا راهنمایی کنید و مشخصات دقیق منی رو ذکر کنید با تشکر

با سلام و آرزوي قبولي طاعات و عبادات شما در اين ماه عزيز و سپاس از ارتباط تان با مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی
مايعي كه در اثر تحريك كم شهوت از انسان خارج مي شود، «مذي» نام دارد كه پاك مي باشد و روزه را باطل نمي كند و غسل ندارد.
«مذي»، آبي است كمي لزج و چسبنده كه نوعاً بعد از تحريك شدن جنسي (مانند ديدن صحنه شهوت‌انگيز، يا فكر كردن درباره آن يا نگاه و صحبت با جنس مخالف و يا بازي با همسر) خارج مي‌شود. اين مايع، پاك است. غسل و وضو را باطل نمي‌كند.
بنابراين مايعي كه از شما خارج مي شود پاك است و غسل ندارد.
توضيح:
اگر زن بر اثر تحريك هاي جنسي به قدري تحريك شود كه به اوج لذت و شهوت جنسي برسد و در آن حال مايعي از او خارج شود جنب مي شود و آن مايع نجس است و بايد غسل جنابت كند.(1)
و اگر زن به اوج لذت نرسد و يا شك داشته باشد، جنب نمي شود و غسل لازم نيست. به ديگر سخن زن اگر يقين به خارج شدن مايع در حال اوج لذت پيدا كند جنب مي شود و اگر يقين پيدا نكند جنب نمي شود.
اوج لذت و شهوت به حالتي گفته مي شود. كه در آن حال معمولا انسان از خود بي خود مي شود و لذت زيادي مي برد و مايع خارج مي شود. و بعد از تمام شدن آن حال انسان احساس تخليه شدن و ارضا مي كند و حالت شهوتش فروكش مي كند و حالت تحريك آميزي كه قبل از تخليه شدن داشت ديگر آن حالت را ندارد. مثل اين كه انسان گرسنه دلش غذا مي خواهد. ولي وقتي غذا خورد و سير شد ديگر ميل به غذا ندارد.
پي نوشت:
1. آيت الله فاضل، توضيح المسائل، م77 وم 347و م 348.

موفق و موید باشید