سلام,با تشکر از سایت خیلی خوبتون
من همیشه ترشحات بدنم زیاده, و موقعی که تحریک می شوم شک میکنم که باید غسل کنم,معمولا مواقعی که صحنه سکس میاد به ذهنم تحریک می شوم, آیا در چنین مواقعی باید غسل کنم؟ نیت این غسل برای دختران چیست؟ آیا نماز خواندن با همان لباسی که هنگام تحریک به تن داشته ایم صحیح است؟
اگه یه دختر همیشه در خیالات خودش با کسی سکس کنه این کار حرامه؟
اگه راهنمائی کنید ممنون میشم...

پرسشگر گرامی با سلام و سپاس از ارتباطتان با این مرکز
سکس کردن دختر در خیالاتش با کسی به منظور ارضا شدن، حرام است؛ ولی اگر برای ارضا شدن نباشد و فقط برای کمی لذت بردن باشد، حرام نیست؛ ولی کار شایسته ای نمی باشد و جز ناراحتی روحی و روانی ثمره ای ندارد. هرچه بتوانید از این افکار دور باشید، به نفع خودتان است.
در ضمن، ترشحات پاک است و با لباس آلوده به آن می شود نماز خواند و غسل نیاز ندارد و وضو و غسل را باطل نمی کند. بله، اگر منی خارج شود، منی نجس است و غسل جنابت لازم دارد. توضیح این که:
اگر زن بر اثر تحریک های جنسی به قدری تحریک شود که به اوج لذت و شهوت جنسی برسد و در آن حال مایعی از او خارج شود، جنب می شود و باید غسل جنابت کند. اگر به اوج لذت نرسد و مایع خارج شود و یا به اوج لذت برسد، ولی مایعی خارج نشود و یا شک کند که مایعی خارج شد یا نه، جنب نمی شود و غسل لازم نیست؛ به دیگر سخن، زن اگر یقین به خارج شدن منی پیدا کند، جنب می شود و اگر یقین پیدا نکند، جنب نمی شود. بنابراین، مواقعی که زن بر اثر تحریک های شهوانی مقداری لذت می برد و در آن حال، رطوبتی از او خارج می شود، چون به اوج شهوت نرسیده، جنب نمی شود و رطوبت خارج شده هم پاک است و وضو و غسل را باطل نمی کند. (1)
اوج لذت و شهوت، به حالتي گفته مي شود که در آن حال معمولا انسان از خود بي خود مي شود و لذت زيادي مي برد و مني بيرون مي ريزد. بعد از تمام شدن آن حال، انسان احساس تخليه شدن و ارضای جنسی مي کند، حالت شهوتش تمام مي شود، بدنش سست مي شود و حالت تحريک آميزي که قبل از تخليه شدن داشت، ديگر آن حالت را ندارد. مثل اين که انسان گرسنه دلش غذا مي خواهد، ولي وقتي غذا خورد و سير شد، ديگر ميل به غذا ندارد.

پی نوشت:
1. آیت الله مکارم شیرازی، توضیح المسائل، م 361 و مسائل کثیر الابتلا، م 18.