پاسخ ارائه شده به سؤالِ یک پرسشگر با مشخصات خاص است. در صورتی که سؤال یا ابهامی برای شما ایجاد شده از طریق درگاه های پاسخگویی پیگیری فرمائید.

سلام خسته نباشید غرض از مزاحمت من یه زن 26 ساله هستم که مدت 6 سال است ازدواج کرده ام واکنون مدت 2 ماه است که علاقه بسیار زیادی به سایتهای دوست یابی شده ام ولی نمیدانم با عذاب وجدانی که نسیبم شده چیکار کنم

متأسفانه عدم رعایت حدود و احکام شرعی باعث برقراری یک چنین ارتباط هایی می شود که نتیجه ای جز ایجاد مشکلات روانی و ذهنی ندارد. ارتباط برقرار كردن شما ( مخصوصا شما كه يك خانم شوهر دار هستيد) با مردهاي نامحرم، از ابتدا نادرست بوده است، و اگر به مسائل شرعي توجه مي كرديد، الان با اين مشكلات مواجه نبوديد. پیامبر اسلام (ص) می فرماید: " هر زن شوهر داری که چشمش را از نگاه کردن به غیر شوهرش پر کند، مورد غضب شدید پروردگار جهان واقع خواهد شد" این روایت در مورد نگاه آلوده کردن به مرد نامحرم است، ارتباطات شدیدتر و ناجورتر که جای خود دارد. این کار از گناهان کبیره است که زنی با یک مرد نامحرم ارتباط عاطفی داشته باشد، مخصوصا اگر آن زن، شوهر هم داشته باشد.
با توجه به اينكه شما ازدواج كرده ايد بايد خواسته هاي عاطفي و غير عاطفي خودتان را از طريق شوهرتان ارضاء كنيد. البته از وضعيت زندگي زناشويي شما اطلاعي نداريم، اما در هر صورت نبايد به این جور فضاهاي آلوده و حرام و مشكل ساز وارد شويد. اگر در ارتباط با همسرتان مشكلي داريد باز هم با ما مكاتبه كنيد.
از تمامي رابطه هايي كه احتمالا با افراد نامحرم داشته ايد توبه كنيد. اظهار پشیمانی در پیشگاه الهی دستور خاصی ندارد. آنچه مهم است عزم بر ترک گناه و ندامت و پشیمانی درونی است. باید نسبت به اعمال گذشته پشیمان باشید و مصمم باشید که دیگر آن را تکرار نکنید. اینکه عذاب وجدان داريد نشانه خوبی است، اما کافی نیست، بلکه باید این را در عمل هم اثبات کنید. اگر واقعا کمی از خودتان صداقت در پشیمانی را نشان بدهید، خداوند متعال شما را کمک خواهد کرد.
شما بايد ارتباطتان را با این سايت ها به كلي قطع كنيد،حتي اگر فكر مي كنيد كه برايتان سخت است مي توانيد به كلي از وارد شدن به فضاي اينترنت خودداري كنيد، حتي مي توانيد مودم را از كامپيوترتان برداريد تا ديگر امكان دسترسي به اينترنت برايتان فراهم نباشد، به احتمال زياد كار ضروري با اينترنت نداريد، لذا براي كنترل بيشتر خودتان،اينترنت منزلتان را قطع كنيد.
این مسئله را براي كسي بازگو نكنيد، احتمال دارد كه خبر به گوش شوهرتان برسد،كه در این صورت ديگر هرگز به شما اعتماد نخواهد كرد و مشكلات زيادي پيدا خواهيد كرد.
- رابطه خود را با مسائل و مجامع مذهبی زیاد کنید. مثلا به مسجد رفتن و نماز خواندن روحیه بسیار خوبی در شما ایجاد میکند که می تواند شما را کمک کند.
در انتها به شما می گویم که اگر ارتباطتان با این سايت ها را قطع نکنید، در آینده مشکلات زیادی پیدا خواهید کرد و عاقبت بدی انتظار شما را خواهد کشيد، و نكبت تمام زندگي شما را خواهد گرفت، گرچه همين الان هم مشكلات روحي و رواني آن را كمي تجربه كرده ايد، لذا با جدیت و با عزم و اراده، این ارتباط را قطع کنید.
موفق باشيد.