پاسخ ارائه شده به سؤالِ یک پرسشگر با مشخصات خاص است. در صورتی که سؤال یا ابهامی برای شما ایجاد شده از طریق درگاه های پاسخگویی پیگیری فرمائید.

سلام پسری هستم 17ساله با یه زن شوهر دار دوست شدم بهش علاقه دارم باهم رابطه داشتیم چکار کنم؟ راهنمایم کنید.

ضمن احترام به برخی روحیات پاک و دست نخورده شما اجازه می خواهم کمی آسیب شناسانه و نه همدلانه به نامه شما نظری بیفکنیم. امید است که از گزش احتمالی قلم دلگیر نگردید.
همانطور كه مي دانيد اگر چند گناه در دنیا وجود داشته باشد كه دنيا و آخرت انسان را به جهنمی سوزان مبدل سازد یكي اش همين گناه فعلي شماست.
ارتباط با زن شوهردار عواقب دنيوي و اخروي بسيار سنگيني به همراه دارد و شما در كوتاه مدت يا ميان مدت شاهد بروز این عقوبت ها خواهيد بود ترديدي نيست پسري كه در سن 17 سالگي در اوج تمايلات جنسي بسر مي برد به راحتي هر چه تمامتر علاقمند به زن غير خويشتندار دیگر گردد و نتواند به همين راحتي از هم رقصي با شيطان دست بكشد.
متاسفانه شما از اين آزمايش سنگين الهي سربلند بيرون نیامده ايد و گويا عزم چنداني بر قطع اين رابطه خانمان سوز ندارید. ما هم قبول داريم كه اين زن از سلامت روان و سلامت اخلاقي بهره اي ندارد ولي اين دليل موجهي براي سو استفاده شما از خلاهاي رواني عاطفي شخصيتي اخلاقي مذهبي ايشان نيست.
به ياد داشته باشيد چه بخواهيد چه نخواهيد اين رابطه خيانت آلود روزي به پايان خواهد رسيد ولي شما نيز با خيلي چيزها از جمله ازدواج موفق، عمر طولاني، وجدان راحت، مصونيت از بلاهاي ريز و درشت الهي تا پايان عمر خداحافظي خواهيد كرد.
نيك بپذيريد كه شما به يك باره در گير اين بزرگترين گناه نشده ايد و پيشينه ناپاك احتمالي شما در شروع اين رابطه بسيار موثر بوده است.
اي كاش جوانان اين مرز و بوم كمي دور انديشي و عاقبت نگري را چاشني زندگي خود مي كردند و اين گونه به خاطر لذت هاي بسيار زود گذر خود را به خواري دو دنيا نمي افكندند.
از نظر ما روان شناسان افرادي همچون شما ياراي قطع يك تنه اين روابط پر جاذبه و شهوت آلود را ندارند و بايد در اسرع وقت با گرفتن كمك تخصصي از يك روان شناس باليني دين آشنا يا هر فرد معتمد ديگر بستري براي تقويت اراده براي بيرون آمدن از اين گنداب نفرت انگيز (هر چند در ظاهر بسيار دل انگيز و نشاط آور است ) فراهم اورد.
نكته پاياني اين كه صبر خدا به تناسب افراد متفاوت است و بسياري افراد با لبريز شدن صبر خداوند جان خود را بر سر راه اين خيانت هاي ناموسي از دست داده اند. هنوز هم دير نيست و كساني در اطراف شما وجود دارند كه مي توانند همچون پدري مهربان نجات بخش شما باشند.