پاسخ ارائه شده به سؤالِ یک پرسشگر با مشخصات خاص است. در صورتی که سؤال یا ابهامی برای شما ایجاد شده از طریق درگاه های پاسخگویی پیگیری فرمائید.

من 8 ماهه عقد کردم هنوز عروسی نکردم ولی من در این مدت حدود 60 بار با نزدیکی داشتم و عمل دخول صورت گرفته است. حالا زنم با اصرار پدرش میخواد جدا شه من به پدر همسرم گفتم که همسر دیگر دوشیزه نیست پدرشم گفته اگه ثابت کنی دخترم با شما رابطه جنسی داشته ، از تصمیمم منصرف میشم اما دختره انکار میکنه( از ترس انکار میکنه ) ایا اگه برم دادگاه 1- آیا از روی اس ام اس هایی که به هم دادیم و در ان پیام ها به رابطه جنسی اشاره شده، ایا این پیامها برای دادگاه قابل استناد است. 2- آیا می توانم از دادگاه بخواهم ما را به پزشک قانونی معرفی کند؟ 3- آیا حتی اگه دختر پرده بکارت داشته باشد ، آیا پزشک قانونی می تواند تشخیص دهد که من با همسرم رابطه جنسی داشته ام لطفا راهنمایی کنید.

برادر گرامي؛ از مشكل به وجود آمده بسيار متاسفيم. خوب بود اگر اشاره اي به دليل اصرار بر جدايي داشتيد. اما در هر صورت بايد گفت، اثبات داشتن يا نداشتن پرده بكارت دختر براي پزشك قانوني امكان پذير است. فقط كافي است شما در سير پرونده قضايي تان از دادگاه درخواست بررسي كنيد. اما از شما و همسرتان مي خواهيم اين مسئله را به صورت مسالمت آميز تر حل كنيد تا انشاء الله اگر قرار شد پس از اين ماجراها زير يك سقف برويد، خاطرات تلخي از دوران عقدتان نداشته باشيد. زيرا اصولا اين اختلافات سالهاي سال همراه دو طرف خواهد بود به گونه اي كه حتي در تربيت فرزندان نيز تاثير منفي به جاي مي گذارد. لذا توصيه مي كنيم با مشاورين روانشناس كه در شوراهاي حل اختلاف هستند جلسات جدي برگزار كنيد تا به فضل الهي مشكلات حل شود. همچنين در صورتي كه تمايل داشتيد در نامه بعدي علت اصرار به طلاق را نيز ذكر كنيد تا اگر توفيقي بود راهنمايي هاي لازم را ارائه كنيم.
موفق باشید.