نشست علمی با موضوع پاسخگویی به سوالات مرتبط با جن در آیات و روایات برگ
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد کاظم طباطبایی به سوالات مرتبط با جن مبتنی بر آیات و روایات پاسخ گفتند.

در این نشست علمی که با موضوع پاسخگویی به سؤالات مرتبط با جن در آیات و روایات و با حضور حجت الاسلام‌ والمسلمین سید محمد کاظم طباطبایی و کارشناسان بخش قرآن و حدیث و کلام مرکز ملی در روز یکشنبه 17 تیرماه در سالن جلسات مرکز ملی پاسخگویی برگزار و به ابعاد مختلف این موضوع پرداخته شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد کاظم طباطبایی ابتدا به تبین مبحث جن در آئینه آیات و روایات پرداخته و سپس به سؤالات مرتبط با جن که کارشناسان مطرح نمودند پاسخ گفت. وی استناد به آیات قرآن و روایات معتبر را به عنوان مهم‌ترین مرجع متقن پاسخگویی در خصوص مسالة جن دانست.
وی در ادامه افزود: گسترش افسانه‌ها و شایعات به خاطر عدم تجربی بودن تحقیقات، تفکیک توهمات به دلایلی نظیر غلبه سودا و سایر بیماری‌ها از واقعیت، لحاظ رویکرد اجتماعی به مسائل تا نگاه صرفاً علمی و توجه دادن مخاطبان به مسائلی که اهمیت و اثرگذاری بیشتری در زندگی دارد از موارد قابل توجه در این بحث می‌باشد.
در ابتدای جلسه، دبیر علمی نشست حجت الاسلام والمسلمین حکیمیان، مدیر علمی گروه قرآن و حدیث مرکز ملی پاسخگویی با بیان این که 30 درصد سؤالات دریافت شده در سال گذشته در مورد سحر و جادو و جن بوده لزوم پاسخگویی به این بحث و ارائه پاسخ‌های متقن را یادآوری نمود.

شایان ذکر است که این نشست‌ها به صورت مداوم در مرکز ملی پاسخگویی به منظور به روز رسانی و افزایش کیفیت پاسخگویی برای کارشناسان مرکز برگزار می‌گردد.