کم حجم، مطالعه، جستجو، قابل ارتقا در صورت تغییر یا اضافه شدن سوالات و ارسال سوالات شرعی از طریق پیامک به مرکز ملی پاسخگویی از امکانات نرم افزار می باشد

بمناسبت ماه مبارک رمضان، مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، در راستای پاسخگویی به مسائل شرعی و دینی، اقدام به بروزرسانی و انتشار نرم افزار موبایلی «احکام روزه 3»، در قالب نسخه اندروید و ویندوز نموده است.
این نرم افزار، سؤالات پرتکرار مخاطبان در موضوع روزه بوده که بر اساس فتاوای مراجع بزرگوار تقلید پاسخ داده شده است. نرم افزار احکام روزه در نه شاخه¬ی: نیت روزه، مبطلات روزه، کسانی که روزه بر آنها واجب نیست، روزه بیمار، روزه قضا، روزه نذر، روزه استیجاری، روزه مستحبی و کفاره روزه، دسته بندی و عرضه شده است.

برخی از قابلیت های این نرم افزار کم حجم، مطالعه، جستجو، قابل ارتقا در صورت تغییر یا اضافه شدن سوالات و ارسال سوالات شرعی از طریق پیامک به مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی می باشد. محتوای این نرم افزار به همت کارشناسان گروه فقه مرکز ملی پاسخگویی تهیه و توسط فناوری اطلاعات این مرکز، در قالب نسخه سوم قابل استفاده می باشد. علاقه‌مندان جهت دریافت این نرم‌افزار به صورت رایگان می‌توانند به آدرس ذیل مراجعه نمایند:
https://cafebazaar.ir/app/com.pasokhgoo.ahkam.rooze/?l=fa