در مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی اصفهان برگزار شد؛
اولین نشست تخصصی گروه پاسخگویی کلام و عقاید با حضور مدیر گروه کلام مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی برای کارشناسان پاسخگویی اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در این نشست حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد اصغری مدیر گروه کلام مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی از تشکیل کمیته علمی کلام و عقاید در سال 95 خبر داد و گفت: ویژگی این کمیته این است که نخبگان گروه در آن حضور دارند.
 
وی با بیان این که کمیته علمی، برنامه ریزی آموزشی و پژوهشی کل سال را برای گروه انجام می دهد، افزود: از دیگر فعالیت های این کمیته، بازخورد گیری از برنامه های آموزشی است که این فعالیت زمان قابل توجهی از فعالیت کمیته را به خود اختصاص می دهد.
 
حجت الاسلام و المسلمین اصغری ادامه داد: برنامه آموزشی پژوهشی سال 1395 بسیار عالی طراحی و اجرا شد و همچنین برنامه آموزشی پژوهشی سال 1396 از ابتدای مرداد رسماً آغاز شده است.
 
وی  تأکید کرد: در کمیته علمی مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی قرار است یک نفر از کارشناسان پاسخگویی نمایندگی اصفهان نیز عضو باشند.
 
لازم به ذکر است در پایان این نشست حجت الاسلام و المسلمین اصغری فعالیت های نمایندگی اصفهان را در سال 1395 قابل تقدیر دانست.