با توجه به فرا رسیدن ایام مبارک تولد پیامبر اعظم و هفته وحدت، مرکز ملی پاسخگوئی به سوالات دینی اقدام به تولید نرم افزار پرسش و پاسخ با عنوان «پیامبر مهربانی» نمود.
حجت الاسلام و المسلمین علی مخدوم، رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی با تاکید بر رسالت متولیان دینی در پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی، این رسالت را یکی از سنت های ماندگار رسول گرامی اسلام(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دانسته که شایسته است بیشتر مورد توجه عالمان و مبلغان دینی قرار گیرد.
وی گفت: رویکرد این مرکز تولید مجموعه های تخصصی از موضوعات و دغدغه های موجود در جامعه و آشنایی محققان و مبلغان دینی با سوالات و شبهات پیرامون زندگی رسول گرامی اسلام می باشد. این مجموعه به دلیل تلاش برخی در ارائه تصویر ناصحیح از زندگانی و سیره رسول خدا(ص) در صدد تبیین روشنی از زندگانی فردی، اجتماعی و دینی آن حضرت در قالب پاسخ به پرسش هایی است که توسط مخاطبان برای این مرکز ارسال شده است.
ایشان در ادامه افزود: این نرم افزار مشتمل بر 427 پرسش و پاسخ در موضوعاتی چون زندگانی پیامبر، سیره و سنت، ویژگی و فضایل، معجزات، همسران و فرزندان، اصحاب و یاران و حوادث بعد از رحلت، توسط کارشناسان این مرکز تهیه شده است.
نرم افزار «پیامبر مهربانی» با امکان نمایش ، جستجو در پرسش و پاسخ از طریق سایت مرکز ملی پاسخگوئی به سوالات دینی به آدرس www.pasokhgoo.ir برای علاقه مندان قابل دانلود می باشد.
ربیع الاول 1436
دی ماه 1393