حال ده سال است که نه در خانه شلوارک پوشیده ام و نه پیراهن استین کوتاه. چه کار کنم ؟؟؟؟

با سلام و عرض تبریک سال نو و آرزوي سال پرخیر و برکت برای شما و سپاس از ارتباط تان با مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی
صرف نظر از اين كه پوشيدن شلوارك باعث حساسيت و تحريك جنسي تان مي‌گردد و به گفته خودتان موجب خروج مني‌تان مي‌شود، بايد بگوييم كه با توجه به سن و سالي كه شما در آن قرار داريد، نوجوانان معمولاً در دروان بلوغ و اوج تمايلات جنسي قرار دارند در اين دوران، ميل جنسي آنها افزايش مي‌يابد و آنها از لحاظ جنسي كاملاً مستعد تحريك مي‌گردد و گاهي با اندك محرِّك جنسي و با مواجه شدن با محركات جنسي، تحريك مي‌شوند و از لحاظ جنسي برانگيخته مي‌گردد به همين خاطر، ضرورت كنترل غريزي جنسي و اجتناب از محركات جنسي و هر چيزي كه باعث برانگيختگي جنسي‌تان مي‌گردد از اهميت فوق العاده اي برخوردار است تا شما را از انحرافات جنسي و آسيب هاي بيشماري كه به دنبال آن به وجود مي‌آيد، بازدارد و به مسير طبيعي خود هدايت كند.
حساسيتي كه شما نسبت به پوشيدن شلوارك و پيراهن آستين كوتاه در خودتان احساس مي‌كنيد در واقع، حكايت از افزايش تمايلات جنسي شماست و همان طور كه گفتيم اين تا حدودي به مسائل دوران بلوغ بر مي‌گردد كه البته اين مقدار بيداري غريزه جنسي، بيانگر سلامت جسمي و جنسي شماست. لازم به توضيح است كه اين گونه حسايت ها همواره به يك شكل نمي ماند بلكه، معمولاً سير نزولي پيدا مي‌كند و به تدريج از شدت آن كاسته مي‌شود و بعد از ازدواج در مسير طبيعي خود قرار مي‌گيرد. تا آن موقع بايد از خودتان مراقبت انجام دهيد و بي جهت باعث تمركز فكري و ذهني خود روي مسائل جنسي نشود تا از ناحيه غريزه جنسي تحت فشار قرار نگيريد و تحريك نشويد.
با اين اوصاف، به شما اكيداً توصيه مي‌شود كه تا مي‌توانيد غريزه و ميل جنسي خود را كنترل كنيد و از هر گونه خيالپردازي جنسي و كلاً هر چيزي كه ميل جنسي شما را برانگيخته مي‌كند و باعث نعوظ و سفت شدن آلت تناسلي‌تان مي‌شود بپرهيزيد و به هنگام برانگيختگي جنسي با ايجاد حواس پرتي، جابجايي مكاني، تغيير موقعيت، شستشوي آلت تناسلي با آب سرد از ادامه آن اجتناب كنيد و از هر گونه دست ورزي، مالش و دستمالي آلت تناسلي‌تان به شدت بپرهيزيد تا خداني ناكرده منجر به خودارضايي و خروج مني نگردد. اين را بدانيد كه صِرف پوشيدن لباس هايي مثل شلوارك و پيراهن آستين كوتاه كه باعث نعوظ آلت تناسلي شما مي‌گردد به خودي خود گناه و حرام نيست ولي اگر باعث خروج مني گردد نوعي خودارضايي به حساب مي‌آيد به همين خاطر، در اين سنين، نبايد افكار خود را مشغول كنجكاوي ناآگاهانه و انحراف آميز درباره¬ي مسايل جنسي نمايد، زيرا جستجوي بيش از حد در اين باره، زمينه¬ي وسوسه هاي شيطاني را در وجود شما فراهم مي‌آورد و ادامه¬ي تحصيل و زندگي طبيعي شما را با دشواري و سرگرداني رو به رو مي‌سازد و در نتيجه، استعدادهاي سرشار و نيروي شاداب جواني از دست مي رود. بنابراين بايستي برخورد شما با پديده¬ي جنسي، بسيار عاقلانه و همراه با احتياط باشد. از تحريك دستگاه تناسلي اجتناب كنيد. بلكه بايد از دست كاري و بازي با اعضاي تناسلي به شدت پرهيز كنيد و خود را به تحصيل و كارهاي مختلف مشغول سازيد و تا جايي كه امكان دارد، ذهن خود را به مباحث ديگر معطوف كنيد و خود را درگير آنها كنيد تا به تدريج حساسيت شما كاهش بيابد و همين طور بتوانيد تمايلات و غريزه جنسي خود را به شيوه صحيح كنترل كنيد و از انحراف آن جلوگيري به عمل آوريد. اين را بدانيد اگر روي اين مسئله بيش از اندازه تمركز كنيد خود اين، باعث حساسيت و تحريك بيشتر شما و نعوظ آلت تناسلي و به دنبال آن خروج مني مي‌گردد و براي شما مشكل آفرين مي‌شود.
اگردر حال حاضر پوشيدن شلوارك باعث تحريك جنسي تان مي‌شود، توصيه مي‌شود پوشيدن آن را كنار بگذاريد و اصراري هم براي پوشيدن آن نداشته باشيد. ممكن است حساسيت هايي كه شما به پوشيدن برخي لباس ها پيدا كرده ايد نتيجه تمركز ذهني و توجه بيش از حد و به صورت افراطي به مسائل جنسي است. اگر تمركز ذهني خود را قطع كنيد و توجه خود را از امور حساسيت زا برداريد و نسبت به امور پيرامون خود به صورت كاملاً عادي برخورد كنيد به تدريج اين گونه حساسيت ها فروكش مي‌كند و از شدت آن كاسته مي‌شود.
اين را هم بدانيد، از آنجا كه شلوارها و شلوارك هاي تنگ، عمدتاً ناحيه تناسلي انسان را در تنگنا و فشار قرار مي‌دهد؛ اين مسئله به نوعي باعث خودتحريكي و يا اصطكاك ناحيه تناسلي با شلوار مي‌گردد كه همين امر در تحريك جنسي انسان، فوران شهوت و افزايش شهوت و خروج مني نقش دارد به همين خاطر، به نوجوانان و جوانان توصيه مي‌شود به جاي شلوارها و شلوارك هاي تنگ از شلوارهاي معمولي و نسبتاً گشاد استفاده كنند تا زمينه تحريك و برانگيختگي جنسي آنها از اين ناحيه برطرف گردد.