ايا جزيره خضرا وجود دارد طبق سخناني كه در كتاب جزيره خضرا امده است مردماني كه در اين جزيره زندگي ميكنند فقط به عبادت خداوند مشغول هستند نميكنند و اذوغه انها توسط قريه ايدر نزديكي جزيره تامين ميشود اگر اينگونه باشد پس عدالت خداوند چه ميشود ايا سيد شمس الدين محمد عالم با 5واسطه پسر امام زمان است

مثلث برمودا (یا جزیره خضراء) منطقه‏ای است در شرق آمریکای مرکزی در اقیانوس اطلس شمالی که چندین کشور مانند کوبا، هاوایی و ده‏ها جزیره دیگر در آن قرار دارند. این منطقه دارای آثار و جاذبه‏های متعددی است. از ویژگی‏های این منطقه طوفان خیز بودن آن است. هر ساله در اثر طوفان خساراتی به کشورهای این منطقه وارد می‌شود. روزنامه‏ها و مجلات امریکایی در قرن بیستم، دهه 50 - 60 میلادی برای انحراف افکار مردم امریکا و پنهان کاری عملیات نظامی خود علیه کوبا ده‏ها افسانه و داستان را درباره این مثلث ساخته و اسرارآمیز بودن منطقه را مطرح کردند. چون در همان زمان امریکا با تقویت ضد انقلابیون کوبا سعی در سرنگونی دولت کوبا داشت و این داستان‏ها پوشش خوبی برای عملیات انهدام کشتی‏ها و ضربه زدن به انقلابیون بود؛(1) بنابراین بسیاری از داستان‏ها که ساخته‏اند، جعلی است.
برخی ادعا کرده‏اند که مثلث برمودا، جزیره خضرا است که امام زمان(ع) در آن زندگی می‌کند. این ادعا مبنی بر گزارش‏های علی بن فاضل مازندارنی است. وی مدعی شده که به جزیره خضرا رفته و آن را محل زندگی امام زمان(ع) یافته است. برخی دیگر مانند ناجی نجّار گفته که مثلث برمودا جزیره خضرا است که علی بن فاضل مازندرانی حدود هفتصد سال پیش به آن جا سفر کرده است. این ادعا واقعیت نداشته باشد و این که امام زمان(ع) در آن زندگی کند،صحت ندارد، چون. اکثر اندیشمندان وجود جزیره خضرا را انکار نموده و آن را افسانه خوانده‏اند. داستان جزیره خضرا نه از نظر سند درست است و نه از نظر متن و به هیچ وجه مجالی برای قبول یا اعتماد و اطمینان بدان وجود ندارد. (2 )
از مجموع روایات استفاده می‌شود که حضرت مکان معین ندارد. بر این اساس باید گفت این ادعا که امام زمان(عج) در مثلث برمودا زندگی می‌کند، قابل قبول نیست. رفت و آمد در جزیره برمودا برای دیگران امکان‏پذیر است و اختصاص به گروه و افراد خاصی ندارد.
و سيد شمس الدين محمد عالم پسر امام زمان نیست .و خیلی از محققان معتقدند که ان حضرت اصلا دارای فرزند نمی باشد .
برای اگاهی بیشتر به مجله حوزه - ویژه نامه امام زمان (عج)شماره 70ـ 71 ،مراجعه نمائید .
پی‌نوشت‌ها:
1. ابوالفضل طریقه دار، جزیره خضرا - افسانه یا واقعیت، از ص 45 به بعد،قم ،بوستان کتاب ،1382 ش .
2. جعفر مرتضی، دراسه فی علامات الظهور والجزیره الخضراء، ص 273.
؛ موعود نامه، مجتبى تونه‌ای، ص 243-245 ،قم ،انتشارات مشهور ،1388 ه ش ،چاپ هشتم .