سلام

من دانشجويي كه دانشگاه آزاد زاهدان بودم و با یه پسری به قصد ازدواج دوست بودم و خونش هم میرفتم که با هم رابطه جنسی هم داشتیم ولی عمیق نبود. بیشتر سطحی بود در حد مالش و لاپا. یه بار ایشون آلتشو کمی تو واژنم فرو کرد که بعدش چند قطره خون ازم خارج شد. نمیدونم پرده ام آسیب دیده یا نه؟ بعدش ما نتونستیم با هم ازدواج کنیم و من با همکارم که در یک شرکت دولتی کار می کردیم عقد کردم. الان بخاطر پرده ام و اون اتفاق خیلی استرس دارم. دارم دیونه می شم. تورو خدا کمکم کنین چطور بفهمم سالمه یا نه، اگه آسیب دیده کجا و چگونه می تونم ترمیمش کنم؟ تورو خدا کمکم کنین

مريم سراواني-زاهدان

با سلام از ارتباط شما با اين مرکز تشکر مي‌کنيم. اميد است که بتوانيم راهنمايي‌هاي مفيدي در مورد مساله مذکور داشته باشيم.
خواهر گرامي در نامه از دوستي قبلي خود با پسري صحبت کرديد که متاسفانه به رابطه جنسي (هر چند غير عميق) کشيده شده است. به هر حال هر چه بوده، گذشته است و طبيعتاً متوجه اشتباه خود نيز شده ايد، در حال حاضر مساله اي که شما را نگران کرده، وضعيت پرده بکارت است که نکند دچار پارگي يا آسيب شده باشد.
در اين مورد توصيه مي‌کنيم که براي رهايي از دغدغه، نزد متخصص زنان و زايمان برويد و از ايشان بخواهيد که شما را معاينه کرده و وضعيت پرده بکارت شما را بررسي کند؛ اگر احيانا پاره شده باشد، مي توانيد از طريق جراحي آن را ترميم کنيد. از اين رو مي‌توان گفت که خيلي جاي نگراني نيست زيرا پرده بکارت شما يا سالم است که در آن صورت جاي خوشحالي دارد و يا آسيب ديده است که در آن صورت نيز با جراحي مي‌توان مورد ترميم قرار داد.
چند توصيه تکميلي
توصيه مي‌شود (علاوه بر پشيماني قلبي و تصميم بر عدم تکرار آن گناه،) هر گونه خاطرة خوشي که با دوست پسر سابقتان داشتيد فراموش کنيد و نگذاريد در ذهنتان خاطره‌اي از او باقي بماند زيرا وجود اين خاطرات ممکن است که باعث
مقايسه او با شوهرتان شود در نتيجه توقعات شما را از شوهر تان بالا برده و اختلافاتي را بوجود آورد.
براي رفع عذاب وجدان (احتمالي) نسبت شوهر، سعي کنيد محبت خويش را به او افزايش دهيد. (به عبارت دقيق‌تر هر چه بتوانيد حقوق شوهر را ادا کرده و او را راضي کنيد، نسبت به او کمتر احساس عذاب وجدان خواهيد کرد.)
بالاخره توصيه ‌مي‌کنيم دعا، توکل و تلاش خود را ادامه دهيد و از خداوند مهربان بخواهيد تا تمام آثار جسمي و مخصوصا آثار رواني و ضررهاي معنوي اين مساله را پاک کند و شما را در عرصه هاي مختلف زندگي موفق نمايد.