انجمن گفتگوي ديني زير نظر مرکز ملي پاسخگويي به سوالات ديني اقدام به توليد و انتشار نرم افزار هاي پرسمان ديني در سه قالب موضوعي، مناسبتي و کتاب هاي اجرايي نموده است.

به گزارش مرکز خبر حوزه، از ويژگي هاي اين نرم افزارها وجود مجموعه اي از پرسش و شبهات ديني همراه با پاسخ است که در اين انجمن بين کارشناسان ديني انجمن و کاربران مورد بحث و گفتگو قرار گرفته است.

اتقان علمي، اختصار، دسته بندي مناسب،حجم کم و قالب گرافيکي زيبا از ديگرويژگيهاي اين نرم افزار ها به شمار مي رود.

همچنين از اقدامات ابتکاري بخش نرم افزار انجمن گفتگوي ديني ، مي توان به نرم افزار سالنامه انتظار 90 با دانلود بيش از 37 هزار و نرم افزار جديد افزونه دسکتاپي، شوق انتظار با بيش از 10هزار دريافت اشاره کرد.

در بخش نرم افزار هاي موضوعي نرم افزار ياوران دجال (ضد وهابيت) با 38 هزارو 900بار دانلود و در بخش مناسبتي زيارت عاشورا با 10هزارو 500 بار دانلود و در بخش کتاب هاي اجرايي قضاوت هاي اميرالمومنين علي عليه السلام با 13هزارو 316 بار دانلود، بيشترين استقبال را از جانب کاربران داشته اند.

برپايه اين گزارش، دانلود اين نرم افزارها از طريق پايگاه www.askdin.comرايگان بوده و امکانات و قابليت هاي متنوعي دارد.

گفتني است، انجمن گفتگوي ديني که با نظارت و پشتيباني علمي کارشناسان و متخصصان ديني مرکز ملي پاسخگويي به سئوالات ديني اداره مي شود، داراي انجمن هاي تخصصي و ديني در زمينه قرآن و حديث ، کلام و عقايد ، احکام شرعي ، اخلاق و عرفان، تاريخ اسلام، مشاوره و انجمن فرهنگي و نرم افزارهاي ديني يکي از پربازديدترين انجمن هاي ديني در ايران مي باشد در پنجمين جشنواره بين المللي رسانه هاي ديجيتال در سال 1390 حائز رتبه اول در عرصه فرهنگ و انديشه گرديد.