به گزارش ستاد خبری پنجمین نمایشگاه و جشنواره رسانه‌های دیجیتال، در بخش برترین پایگاه فرهنگ و اندیشه، "انجمن گفت و گوی دینی عنوان رتبه اول را کسب کرد.
کانون گفت و گوی دینی وابسته به مرکز ملی پاسخگوئی به سوالات دینی ، محیطی برای بحث و گفتگوی آزاد در مسائل دینی است که با دارا بودن انجمن های ، کلام و اعتقادات، قرآن و تفسیر، حدیث ، مشاوره و تربیت، اخلاق و عرفان اسلامی، فقه و احکام شرعی و انجمن فرهنگی، پاسخگوئی سوالات و نظرات مطرح شده در حوزه‌های مختلف دینی می باشد.
این سایت با بهره‌گیری از کارشناسان مرکز ملی پاسخگوئی ، سوالات و شبهات مطرح شده در موضوعات فوق را به بحث و گفتگوی عمومی گذارده و در نهایت ضمن جمع بندی نظرات ، پاسخ دینی در آن زمینه را ارائه می‌نماید . لازم به ذکر است مجموع پاسخ‌های نهائی و جمع بندی مباحث نیز در سایت " شهر جواب " نیز منتشر می‌گردد.
" کانون گفتگوی دینی" با حدود 2 سال حضور موفق در فضای سایبر ، به یکی از زنده ترین سایتهای گفتگو و بحث دینی در این عرصه تبدیل شده است و بر اساس آمار معتبر جهانی که توسط موسسه الکسا ارائه می گردد ، یکی از 250 سایت برتر و پربازدید ایرانی است .
آيين اختتاميه پنجمين جشنواره و نمايشگاه بين المللي رسانه هاي ديجيتال روز دوشنبه با حضور رييس جمهور و جمعي از مسئولین فرهنگی در تالار وحدت برگزار شد و در این مراسم ، از نمایندگان مرکز و مدیر کانون گفتگوی دینی با اهداء جایزه ، تجلیل گردید.