پرسش: aya agar dokhtar khod erzayi konad zarar darad barayash?

پاسخ:

پرسشگرگرامي با سلام و سپاس از ارتباطتان با مركز ملي پاسخگويي به سوالات ديني
بر خلاف مطالب بسياري كه در بي اشكال دانستن يا حتي مفيد بودن خودارضايي دختران در سايت هاي مختلف وجود دارد، ما با استناد به صدها نامه ارسالي دختران و زنان به اين مركز معتقديم كه اين رفتار از آسيب زا ترين رفتارهاي افراد (با توجه به فرهنگ ايراني اسلامي كشورمان) مي باشد.
كم نيستند دختراني كه به دليل خودارضايي دچار تغيير رنگ و شكل در اندام تناسلي خارجي شان شده اند و اين امر اضطراب وحشتناكي را براي آنان به ارمغان آورده است پسران چشم و گوش باز امروزي به راحتي و با يك نگاه به پيشينه همسرشان پي مي برند و اين آبروريزي سهم موثري در كاهش رضامندي زناشويي آنان دارد.
لطمه ديدگي و زدگي پرده بكارت از جمله آسيب هاي ناخواسته اين عادت شوم در دختران است اين لطمه ديدگي به ويژه در زمان گواهي بكارت بسيار دردسر آفرين است.
خودارضايي با عزت نفس و خود ارزشمندي دختران در تضاد است و دختر با پيشينه خودارضايي هيچ گاه نمي تواند خود را مادري پاك و عزيز براي فرزندان خود به شمار آورد.
خودارضايي به تدريج به اضطراب و وسواس فكري مي انجامد و فرد براي هميشه با آرامش خاطر خداحافظي مي كند خودارضايي از گناهان كبيره است و كسي كه با گناه كبيره در برابر خدا گردنكشي مي كند معلوم نيست چه فرجامي در اين دنيا و آن دنيا فرا روي او خواهد بود.
خود ارضايي در بسياري از مراجعان حضوري يا كتبي ما به تغيير الگوي طبيعي ارضا جنسي (كه از طريق روابط زناشويي با شوهر حاصل مي گردد) به الگوي غير طبيعي و كاذب ارضاي جنسي (كه همانا خودارضايي است ) مي انجامد.
دخترِ خودارضاگري را تصور كنيد كه از رابطه با همسرش كوچكترين لذتي نمي برد و همواره در خلوت خود به عادت شوم دوران تجردش پناه مي برد. وقتي زني از شوهرش بهره جنسي نبرد قطعا در اصل تداوم زندگي اش مردد خواهد شد و هر بار خلوت با شوهر را عذابي وصف ناشدني مي پندارد عوارض جسمي رواني معنوي خودارضايي دختران به همين چند پيامد خلاصه نمي گردد و شما بايد فارغ از همه اين قيل و قال ها براي اينده خود تصميم بگيريد.