با عرض سلام سوالی داشتم از خدمتتون . اینکه من مدتیست که عقد کردم . طبق شرایط در دوران عقد نباید عمل دخول انجام گیرد و تا قبل از شب زفاف پرده بکارت همسرم باید سالم بماند . برای به ارگاسم رساندن همسرم باید چه کاری رو انجم بدم.آیا انجام عمل دخول از عقب برای همسرم مشکلی را به پیش می آورد و اینکه اصلا از نظر شرعی چه حکمی دارد. ممنون میشم از راهنمایتان.

پرسشگر گرامی با سلام و تشکر از ارتباط با مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی و مذهبی
پرسشگر گرامی قبل از پاسخ به پرسش شما لازم می دانم که توضیحی هرچند کوتاه پیرامون فقر اطلاعاتی نسبت به مسائل سکسی در میان زوج های جوان، حضور شما عرض نمایم، متاسفانه باید بگویم که اطلاعات زوج های جوان و حتی میانسال از مسائل جنسی بسیار اندک است در حالی که آگاهی از این گونه مسائل می تواند نقش زیادی در افزایش رضایت مندی از زندگی مشترک و ارتقاء روابط زناشویی داشته باشد، اخیرا تحقیقی در یکی از دانشگاه های کشور صورت گرفت و این ادعا را که افزایش اطلاعات سکسی زن و شوهر از هم دیگر می تواند تاثیر زیادی در رضایتمندی از زندگی مشترک ایفاء نماید را اثبات نمود، محققین دو گروه از دانشجویان متاهل را انتخاب کردند و به یک گروه از آنان اطلاعاتی پیرامون اندام جنسی زن و مرد ارائه نمودند و بعد از مدتی میزان رضامندی زناشویی هر دو گروه را مورد سنجش قرار دادند، و مشاهده نمودند که رضایت مندی از زندگی زناشویی گروهی مورد آموزش قرار گرفته اند بطور معنی داری از گروه دیگر بالاتر است. لذا من از شما می خواهم که بعد از ازدواج به همراه همسر خود در کلاس های آموزشی مسائل جنسی که در مراکز مشاوره تشکیل می شود حتما شرکت نمایید. ما روایات بسیار پر بار وعالی ای در مورد چگونگی برقراری ارتباط جنسی بین زن و شوهر ها داریم که دقیق ترین تعلیمات سکچوالیتی در آن ها وجود دارد، شما می توانید در این رابطه به کتاب دانشنامه پزشکی که در آن به تعدادی از روایات در این باره گرد آوری شده مراجعه نمایید. کتاب فوق را موسسه علمی و فرهنگی دارالحدیث چاپ کرده است.
و اما در باره پرسش شما باید عرض نمایم که برای به ارگاسم رسیدن زن باید نقاط حساس و تحریک پذیر او را بشناسید و با تحریک این نقاط بدون دخول او را به ارگاسم برسانید، در باره دخول از پشت نیز باید بگویم که این کار کراهت بسیار شدیدی دارد و برخی از مراجع مانند آقای خامنه ای آنرا بدون رضایت همسرحرام می دانند.
و امّا برخی از تکنیکهای غیر فیزیکی که برای تحریک زن و رساندن او به ارگاسم مفید است:
1- فورپلی و یا مغازله: این همان تکنیکی است که در روایات نورانی ما تحت عنوان تشویق به ملاعبه و مغازله آمده است. باید توجّه داشت که تحریک در زنان بیشتر روانشناختی است تا مکانیکی، بخاطر همین ملاعبه و مغازله برای تحریک زن امری بسیار لازم بشمار می‌رود. تحریک در مردها بیشتر مکانیکی است. امّا در زنها 99% شناختی و 1% مکانیکی است، گاهی دیده شده که زن و مردی با هم ازدواج کرده‌اند و در حالی که آلت تناسلی مرد یک سوّم استاندارد بوده، زن مکررا به ارگاسم رسیده، امّا زنی که آلت شوهرش خیلی بزرگ تر از حدّ استاندارد بوده، هرگز ارگاسم را تجربه نکرده است، زیرا همیشه با شوهرش درگیری داشته و لذا تحریک عاطفی و هیجانی که لازمة ارگاسم است در او صورت نمی‌گرفته است. این تکنیک می‌گوید که شما نباید مثل خروس بدون مقدمه مقاربت کنید، بلکه مقاربت شما باید یک مقدماتی داشته باشد، یعنی قبل از انجام عمل دخول با هم بازی عاشقانه داشته باشید و سخنان عاشقانه و تحریک آمیز به هم بگویید. شما به در این راستا باید آناتومی سکسی زن را یاد بگیرید و نواحی تحریک پذیر زن را بیاموزید. با کمال تاسف بسیاری از مردان هستند که هنوز از آناتومی جنسی زنشان خبر ندارند.
2- در بدن زن نواحی تحریک پذیری وجود دارد که اطّلاع از آن باعث می شود مرد در هنگام ملاعبه و بازی عاشقانه با همسرش به تحریک آن نواحی بپردازد و علاوه بر لذّت بردن خودش، همسرش را نیز تحریک کند و او را به آستانه ارگاسم برساند تا در صورت تماس ارگانهای جنسی آندو همسرش نیز در طّی چند دقیقه به ارگاسم برسد. برخی از این نواحی عبارتند از:
الف) ناحیة بَذَر یا «کلیتوریس» که به آن خروس‌چه، چوچوله، چچله و نرینه‌گی‌زن، نیز می‌گویند. که بصورت زائده‌ای لطیف و کوچک به شکل زبان در قسمت بالایِ لای آلت تناسلی (فرج) زن قرار دارد و شوهر می تواند با تحریک آن زن را حتّی بارها به ارگاسم برساند. البته ختنه‌ای که برای زن در اسلام به عنوان یک امر مستحب ذکر شده است برداشتن مقداری از پوست این عضو است تا تحریک پذیری آن برای زن بیشتر شده و لذّت بیشتری ببرد.
مردانی که این نقطه را می‌شناسند با لمس و حرکت دادن آن بصورت حرکت چرخشی و بالا و پایین می توانند زن را به ارگاسم برسانند و اگر زن دوست داشته باشد که از ناحیة داخل مهبل به ارگاسم برسد وی را از این ناحیه به آستانة ارگاسم می‌رسانند و سپس با داخل کردن آلت خود به داخل آلت زن او را در عرض یک دقیقه به ارگاسم می رسانند. در تحقیقی که در این مورد بر روی حدود چهل نفر از زوجینی که تازه ازدواج کرده‌اند شده و ناحیة کلیتوریس و کارکردهای آن را را برایشان تشریح شده، بعد از مدّتی مشاهده شده است که میزان رضایتمندی جنسی این گروه در مقایسه با زوج هایی که از آن خبر نداشته اند به صورت معنی داری بالا رفته است.
ب) ناحیة «جی اسپات»: این نقطه از این جهت «جی اسپات» نام گرفته که کاشف‌ آن دکتری به نام «گراهام بک» بوده است، لذا ابتدای اسم او را که حرف G می‌باشد را در اوّل واژة اسپات (spot) انگلیسی که به معنی نقطه و محلّ می‌باشد قرار داده‌اند و لذا این نقطه «جی اسپات» به معنی محل و نقطه‌ای که آقای گراهام بک کشف کرده است نام گرفته.
در بارة وجود و یا عدم «جی‌اسپات» بحث‌های زیادی مطرح شده ولی ادبیات تحقّیق در نهایت می گوید که یک چنین نقطه‌ای در داخل آلت تناسلی زنان وجود دارد. امّا تجربة آن در زنان متفاوت است برخی اوقات این نقطه در زن ها بخاطر تحریک جنسی، براحتی قابل دسترسی است و گاهی به خاطر حالت های روحی و روانی نامطلوب مثل اضطراب و افسردگی و ...، و یا حالت عادت ماهیانه محو و ناپیدا می‌شود و لذا پیدا کردن آن دشوار می‌گردد.
محلّ این نقطه به این صورت پیدا می‌شود که زن به حالت رو به بالا روی تخت دراز می‌کشد و پاهایش را از هم باز می‌کند و شوهر وی ابتدا، دقایقی با کشیدن دست و لمس نواحی تحریک پذیر سطح بدن او، وی را تحریک می‌کند و سپس انگشت وسطی خود را در حدود سه الی چهار سانت داخل آلت تناسلی زن فرو می‌برد در این لحظه سر انگشت وی در قسمت بالای آلت تناسلی جایی را لمس می‌کند که رگه‌رگه و اسفنجی مانند است و اگر این ناحیة اسفنجی را بصورت دورانی و یا های هیتلری (به طرف ‌بیرون) تحریک‌ کند، کم‌کم پشت این ناحیة اسفنجی متورم می‌شود و یک برآمدگی پدید می‌آید که نقطة «جی اسپات» نام دارد و بازی کردن با آن برآمده‌گی می‌تواند زن را به حالت ارگاسم برساند و طبق گزارشات، زنان از این ناحیه حتّی چهار الی پنج بار به ارگاسم رسیده‌اند. و گفته شده که وقتی آلت تناسلی مرد به داخل آلت تناسلی زن رفت و برگشت می‌کند؛ دائماً به این نقطه برخورد می‌کند و آن را تحریک می‌کند و در نتیجة آن، زن به ارگاسم می رسد برخی گفته‌اند که: «جی‌اسپات» ادامة همان «کلیتوریس» است و برخی نیز برآنند‌ که «جی‌اسپات» ساختمان مستقلی دارد و رسپکتورهای عصبی آن مستقل از رسپکتورهای کلیتوریس است. همانطور که گفته شد در حالات روانی ناخوشایند مثل اضطراب و ناراحتی و عادت ماهیانه، سرما خوردگی، نگرانی، و ...، نقطة جی اسپات مخفی می‌شود و نمی‌شود آن را پیدا کرد؛ یعنی هر چقدر هم آن ناحیة اسفنجی را تحریک کنید، جی اسپات پدیدار نمی‌شود. و فقط در شرایطی که نیاز عاطفی و هیجانی تحریک شود، این نقطه به تفصیلی که گذشت قابل دسترسی است.
بالاخره پیدا کردن این نقطه در زنان مشکل است و دلیل آن این است که پدیدار شدن آن بسته به حالات روحی و روانی زن دارد.
ج) نواحی تحریک پذیر دیگر زن: نواحی دیگری که در بدن زن تحریک پذیرند عبارتند از: لمس کردن و مالیدن سینه و سر پستان های زن، باسن، ناحیة کشالة ران، پشت گوش، ناحیة کمر، ناحیة گردن، پشت بازو، زیر بغل، روی آلت تناسلی، و برخی جاهای دیگر که می‌تواند با تجربه شخصی کشف شود، می‌تواند زن را تحریک کرده و در آستانة ارگاسم قرار دهد و مرد بعد از این کارها دخول کرده و او را در عرض یک دقیقه به ارگاسم برساند. ولی همانطور که گفته شد بیشترین تحریک در بیرون از آلت تناسلی ناحیة چوچوله و یا کلیتوریس است و در داخل آلت زنانه نقطة جی اسپات است. گاهی برخی از زنان با لمس ناحیة کلیتوریس و یا جی اسپات با دست شوهر به همان اندازه لذّت می‌برند که در صورت برخورد آلت تناسلی شوهرشان با این نواحی لذّت می‌برند.
پسرانی که عادت به استمناء کردن دارند، بعد از ازدواج، زود انزالی به سراغشان می‌آید و تقریباً هشتاد درصد آن هایی که استمناء می‌کرده‌اند دچار زود انزالی هستند. چون در استمناء شخص عجله دارد که منی بیاید و کار تمام شود و راحت گردد و لذا ارگانیسم وی تدریجاً خود را با زود انزالی وفق می‌دهد و لذا در صورت اندک تحریکی، انزال صورت می گیرد.