انجمن گفتگوی دینی که با هدف پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی در جوامع مجازی توسط مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی ایجاد و راه اندازی شده است با استقبال چشمگیر مخاطبان جوامع مجازی مواجه شده است.
به گزارش پرس و جو، با گذشت کمتر از دو سال از افتتاح این سایت، درحال حاضر از انجمن های پربازدید مذهبی ودینی و در میان سایت های ایرانی در داخل کشور جزء 250 سایت برتر به شمارمیرود.

این انجمن که با محوریت و هدف پاسخ به سوالات وشبهات دینی ایجاد شده است دارای انجمن های تخصصی در قالب موضوعات تفسیر و علوم قرآن ، حدیث، کلام و عقاید، مشاوره و خانواده، تاریخ اسلام،اخلاق و عرفان، احکام شرعی و...می باشد
تا کنون سوالات وشبهات فراوانی در این انجمن مطرح و توسط کارشناسان و پاسخگویان مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی پاسخ داده شده است.
از امتیازات این انجمن ، گفتگوی آزاد دینی وامکان شرکت واظهار نظر همه کاربران اینترنتی در مباحث می باشد
از دیگر جذابیت های انجمن ساخت وطراحی نرم افزارهای متنوع با محوریت پاسخ به سوالات و شبهات دینی می باشد که این نرم افزارها با حجمی کم وبه صورت رایگان برای عموم بازدیدکنندگان اعم از اعضا و میهمان قابل دریافت واستفاده می باشد.
لازم به ذکر است که انجمن گفتگوی دینی به آدرس http://www.askdin.com، تحت اشراف ونظارت مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی در راستای پاسخ به سولات وشبهات کاربران اینترنتی در سال 1388 تاسیس گردید.