سلام
با توجه به اينكه سايت هاي ضد انقلاب و ضد اسلام،از حديث باكره ها اگر از دنيا بروند به بهشت مي روند،استفاده مي كنند تا ادعاي خود مبني بر وجود ازدواج اجباري براي دختران باكره ي محكوم به اعدام در ايران را ثابت كنند،شايسته است بطور مستدل ردي بر ادعاي آنان بيان فرماييد و در مورد وجود اين قانون در تاريخ ايران اطلاعاتي بفرماييد
با تشكر

پرسشگر گرامی با سلام و سپاس از ارتباطتان با اين مركز.
این که ضد انقلاب می خواهد با آسمان و ریسمان بافتن ثابت کند که در زندان های جمهوری اسلامی به زنان زندانی تجاوز می شود و ... بحثی است که همیشه بوده و خواهد بود و آنها برای رسیدن به هدف شوم خود به هر باطلی متوسل می شوند از جمله این که مثلا زندانبانان می گویند: اگر شما خانم زندانی ، باکره از دنیا بروی ، جهنمی می شوی!! پس اجازه بده با تو آمیزش کنیم تا بکارتت را از دست بدهی و بهشتی شوی!
این ها همه از دروغ های شاخ دار ضد انقلاب است و هر عاقلی دروغ بودن آن را می داند . تازه خودشون هم نمی فهمن که دروغشون سر و تهش با هم نمی سازد. از یک طرف می گویند اسلام گفته اگر دختر باکره باشه و بمیره یه سره به بهشت می رود؛ از طرف دیگر می گویند با این کار می خواهند دختران را وادار به ازدواج اجباری کنند! یعنی آن ها را وادار می کنند با از دست دادن بکارت بهشتی شدن را از دست بدهند؟ یا می خواهند که آن ها بعد از مرگ هم به بهشت نروند؟ یعنی آن ها نه تنها در این دنیا بلکه در آخرت زندانی هم می خواهند تاثیر گذار باشند و از رفتن زندانی به بهشت خست می ورزند!
هیچ عاقلی این حرف ها رو قبول می کنه؟
بهشت رفتن نتیجه ایمان و عمل صالح است. بدون ایمان و عمل صالح کسی به بهشت نمی رود. این که اگر دوشیزه در زمان دوشیزگی بمیرد ، مستقیما به بهشت می رود، با مبنای فوق نمی سازد. اگر روایتی به این مضمون باشد،حتما قید و شرطی در آن هست. ما چنین روایتی سراغ نداریم و پیدا نکردیم . اگر روایتی هم به این اطلاق و بدون قید و شرط در کتابی نقل شده باشد، قابل قبول نیست.
یکی از اعمال صالح که انسان را به بهشت می رساند ، صبر و تحمل درد ها و رنج ها و محرومیت ها است. اگر زنی مؤمن و صالح باشد ، برای حفظ عفت خود و تولید نسل صالح و بهره بردن از لذت جنسی و شهوانی حلال ازدواج کند، حامله شود، رنج دوران حاملگی را برای رضای خدا تحمل نماید، در زایمان از دنیا برود، بنا بر روایات این زن از گناهان احتمالی پاک شده، اجر و پاداش شهید را دارد. قطعا به بهشت می رود، زیرا رنج بسیار سختی را برای رضای خدا تحمل کرده، در مسیر تحمل رنج و درد، جان خود را فدا ساخته ، خدا به او پاداش عظیم خواهد داد و گناهانش را خواهد بخشید.
بله ممکن است روایتی باشد به این مضمون که اگر دوشیزه ای گرفتار بیماری شود و مرگش فرا برسد و او که از دنیا کامی نگرفته ، به تقدیر مرگ راضی بوده و بر خدا نسبت به این تقدیر معترض نباشد، با مرگ از گناهان احتمالی پاک شده و سزاوار پاداش بهشت می گردد.
چنین مضمونی مطابق با مبانی دینی است، زیرا چنین روحیه ای حکایت از رضایت به تقدیر خدا را دارد که مقامی بس بلند است، ولی صرف دوشیزه از دنیا رفتن، اگر با ایمان و عمل صالح و ... همراه نباشد، سبب بهشتی شدن نمی شود.
از این ادعاهای بدون پشتوانه عقلی و روایی فراوان است و به قول معروف "شنونده باید عاقل باشه".
نه در اسلام روایتی به این مضمون داریم و نه در قوانین ایران زنان زندانی به ازدواج مجبور می شوند و نه در باره آخرت آن ها تصمیمی گرفته می شود .
براي اطلاع بيشتر يك نگاه اجمالي به آيات قرآن و روايات داشته باشيد، متوجه مي شويد كه معيار بهشتي شدن از نگاه قرآن و روايات ، اعتقاد صحيح و عمل صالح است.