مدیر بخش اینترنتی مركز ملی پاسخگویی به سئوالات دینی گفت: به منظور پاسخگویی به شبهات دینی در ماه محرم اتاق چت «نوای نینوا» طبق سال‌های گذشته از سوی مركز ملی پاسخگویی به سئوالات دینی راه‌اندازی شد.
به گزارش پرس و جو، اباذر جعفری مدیر بخش اینترنتی مركز ملی پاسخگویی به سئوالات دینی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن ایام حزن و اندوه شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایش، پاسخگویی به شبهات دینی در دهه محرم را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: بخش اینترنتی مركز ملی پاسخگویی به سئوالات دینی با هدف تبلیغ و بزرگداشت شعائر دینی و مذهبی در ماه محرم، اقدام به راه‌اندازی اتاق چت با عنوان «نوای نینوا» كرده است.
وی تصریح كرد: فعالیت این اتاق در مسنجر بیلوكس از شب اول ماه محرم آغاز شد و تا پایان دهه محرم ادامه خواهد داشت.
وی تبیین فلسفه و اهمیت نهضت عاشورا و پاسخگویی به شبهات در موضوع محرم و عزادرای و همچنین پرسش و پاسخ در این موضوعات توسط كارشناسان دینی و اساتید مرکز را از مهم‌ترین برنامه‌های اتاق چت نوای نینوا برشمرد و اضافه كرد: در تلاش هستیم كه با همكاری اساتید و كاربران اینترنتی، این اتاق را به فضایی معنوی و روشنگر برای كاربران اینترنتی ایجاد كنیم.
مدیر بخش اینترنتی مركز ملی پاسخگویی به سئوالات دینی یادآور شد: اتاق چت پاسخگویی در غیر از دهه محرم نیز شش شب در هفته، پاسخگوی سئوالات كاربران اینترنتی در زمینه‌‌های ادیان و مكاتب انحرافی، مشاوره، اعتقادی، اخلاقی و قرآنی است و خوشبختانه مورد استقبال كاربران اینترنتی قرار گرفته است.
جعفری در پایان اظهار داشت: مركز ملی پاسخگویی به سئوالات دینی طی شش ماهه نخست سال جاری به حدود دو میلیون سئوال دینی از سراسر كشور پاسخ داده است.