روح الله جلالی

از سوی بخش مکتوب و رسانه مرکز ملی پاسخگویی صورت گرفت؛
کتاب «جنگ تحمیلی» به همت بخش سیاسی و اجتماعی مرکز ملی پاسخگویی تالیف و منتشر شد.
تالیف و انتشار کتاب «جنگ تحمیلی»

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، به همت بخش سیاسی و اجتماعی، کتاب «جنگ تحمیلی» در قالب سؤالات پرتکرار در حوزه دفاع مقدس به قلم حجت الاسلام روح الله جلالی و دکتر محمدرضا عبدالله پور تدوین و منتشر شد.

بخش قابل توجهی از نسل فکری امروز، بیش از آنکه جنگ هشت‌ساله ایران و عراق را گرامی دارد، مسائل آن را به دادگاه ذهنش می‌کشاند. رسالت جدی ما، یک‌طرفه برگزار نشدن این دادگاه است. در این راستا، کتاب «جنگ تحمیلی» به همت بخش سیاسی و اجتماعی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی و به قلم کارشناسان این بخش، برای بررسی و دفاع از بخشی از این محکمه، به‌صرت الکترونیکی منتشر شده است.

در این کتاب دلیل گرامیداشت آغاز جنگ، ماجرای تحریک صدام به جنگ، میزان حضور روحانیون در جنگ، پیروز جنگ، دلیل استفاده از نوجوانان در جنگ، میزان کمک سلاح‌های شاه به جنگ و شبهات آمارسازی در رابطه با شهدای گمنام به عنوان شروعی در این مسیر به بحث و تحلیل گذاشته شده است.

این کتاب در قالب پاسخ تفصیلی در 80 صفحه تهیه و تنظیم شده است و سطح آگاهی و بینشی خواننده را در مسئلۀ دفاع مقدس بالا خواهد برد.

علاقمندان می‏توانند جهت استفاده و نشر این کتاب می‏توانند از طریق پیوند https://mmps.ir/rPPWp فایل کتاب را دریافت نمایند.