در دیدار رئیس مرکز ملی پاسخگویی با مدیر حوزه های علمیه خواهران مطرح شد
مدیر حوزه های علمیه خواهران: مرکز ملی پاسخگویی آبروی حوزه و ادامه دهنده سبک حافظان تراث شیعه است.

در ابتدای این دیدار که در یکشنبه سوم تیر ماه 97 برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین مخدوم، ضمن بیان گزارشی از فعالیت های مرکز به برنامه های اجرای شده در حوزه آموزش ارائه کرد. تولید محتوای آموزشی مبتنی بر روش در حوزه پاسخگویی، ترویج فرهنگ پاسخگویی در میان طلاب، طراحی و برگزاری دوره های متنوع پودمانی مهارتی در قم، تهران، اصفهان، مشهد و سایر شهرهای کشور که مورد استقبال فوق العاده دانش آموختگان و اساتید مراکز حوزوی و دانشگاهی قرار گرفته است.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین هاشمی، معاونت پشتیبانی علمی مرکز ملی پاسخگویی، استفاده از اساتید مبرز در مرکز، رویکرد کاربردی در پاسخگویی، نگاه خاص به احکام مانند فقه پزشکی، فقه تبلیغی و طرح ریزی دوره های آموزشی و مهارتی پاسخگویی را از ویژگی های شاخص مرکز برشمرد و افزود: مرکز ملی پاسخگویی امکان آمادگی انتقال این تجربیات را در شکل های مختلف آموزشی داراست.

حجت‌الاسلام و المسلمین بهجت‌پور نیز ضمن خوش آمدگویی صمیمانه، مرکز ملی پاسخگویی را آبروی حوزه خواند و گفت: حجم بالایی از تراث روایی شیعه در قالب پاسخگویی و پرسش اصحاب و شاگردان بوده است که در قالب قلت، سألت، قیل له و ... در روایات می بینیم. و مرکز ملی پاسخگویی در واقع ادامه دهنده همان راه است که برکات زیادی تا بحال داشته است.

مدیر حوزه های علمیه خواهران با اشاره تاثیر قابل توجه خواهران طلبه در حفظ و گسترش شبکه دینی کشور افزود: در حال حاضر مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران در تلاش است با تمرکز زدایی و کاربردی کردن سرفصل های دروس به تقویت این شبکه کمک کند؛ و در این زمینه با اعلام آمادگی لازم جهت همکاری با مرکز ملی پاسخگویی در استفاده از تجارب تخصصی مرکز، از طرح های مختلف آموزشی مرکز ملی پاسخگویی دینی استقبال می کنیم.