کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی به سئوالات دینی با حضور در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران پاسخگوی سوالات و شبهات دینی مخاطبان این نمایشگاه هستند.

حجت الاسلام محمود سقائی؛ رییس غرفه مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی، در گفت و گو با خبرنگار پاسخگو گفت: مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی، همچون سال های گذشته در نمایشگاه کتاب تهران حاضر خواهد شد.
وی افزود: کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی به سئوالات دینی با حضور در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران پاسخگوی سوالات و شبهات دینی مخاطبان این نمایشگاه هستند.
سقائی با اشاره به ضرورت حضور کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی گفت: کارشناسان در شش گروه تخصصی؛ کلام و اعتقادات، قرآن و حدیث، تاریخ و سیره، مشاوره، اخلاق و احکام شرعی پاسخگوی بازدید کنندگان گرامی می باشند.
رئیس غرفه مرکز ملی با بیان درخواست مکرر کاربران در طول سال برای پاسخگویی حضوری، ابراز کرد: نمایشگاه کتاب، بستر مناسبی برای دیدار چهره به چهره کارشناسان و کاربران گرامی فراهم می آورد.
ایشان در پایان اضافه کرد: امسال محل استقرار کارشناسان تغییر کرده و کارشناسان پاسخگو در قسمت ورودی اصلی سالن بین الملل (جنب غرفه ایتالیا) مسقر می باشند.
گفتنی است، سی امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 13 تا 23 اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برگزار می‌شود.