به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، آیت الله ˈمرتضی مقتداییˈ در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و بازدید از غرفه های دفتر تبلیغات اسلامی گفت: فعالیت مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی حرکتی در ترویج حوزه، روحانیت و نیز تبلیغ دین است.

وی مشاوره و تبلیغ چهره به چهره کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی را یکی از اقدامات مهم این مرکز دانست و با اشاره به استقبال گسترده از این غرفه گفت: تاثیر این حضور کاملا مشهود است.

وی ادامه داد: دفتر تبلیغات اسلامی با حضور ثابت و فعال خود در این نمایشگاه اقدامات بسیار مفید و موثری در راستای ارتقای فرهنگ دینی و اسلامی انجام داده است.

آیت الله مقتدایی اضافه کرد: فعالیت های منسجم مشاوره دهندگان با لباس روحانیت درغرفه مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی علاوه برتبلیغ دین، ترویج حوزه و روحانیت را به دنبال دارد.

وی با اشاره به تجربه کارشناسان و مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی گفت: پاسخگویی به سوالات دینی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران موجب زینت این فضای علمی، فرهنگی و اجتماعی شده است و امیدواریم شاهد توسعه این امر باشیم.

وی با تاکید بر اهمیت مقوله انسان سازی گفت: تلاش برای تربیت نسل جوان حضور در خط مقدم دشوارترین کارها است.

آیت الله مقتدایی به تکیه معارف اسلامی بر روی علم و علم آموزی اشاره کرد و افزود: مراد علم توحید و معرفت دینی است که تبلیغ آن و عمل به آن این همه اهمیت، و کسب آن این همه شرافت دارد.