سلام خدمتتون وخسته نباشید.درمورد ابی که از زنها درموقع ملاعبه بدون دخول خارج میشه سوال داشتم. درزمانیکه هنوز به شهوت واوج ارضا نرسیده .ایا این اب نجس است و غسل دارد؟در استفتائات دفتر اقای سیستانی نوشته است که:
و رطوبتى كه از زنها در موقع ملاعبه يا تصوّرات شهوت انگيز در خود موضع احساس مى‏كنند پاك است و غسل ندارد و وضو را نيز باطل نمى‏كند . و امّا رطوبتى كه از زنها با شهوت خارج مى‏شود و به حدى باشد كه صدق انزال كند و لباسها را آلوده نمايد ، و معمولاً اين رطوبت در موقعى خارج مى‏شود كه زن به اوج شهوت جنسى برسد نجس و موجب جنابت است . و همچنين است ـ بنابر احتياط واجب ـ اگر به اوج لذت نرسد ولى آب زياد باشد نظير آن چه در حال ارضاى كامل خارج مى‏شود .
خب .من قبلا میدانستم که این اب نجس نیست چون متن رساله ی من قطعه دوم (احتیاط واجب) راننوشته بود ومن به گمان اینکه نجس نیست رعایت نکردم والان اگر طبق این حکم نجس باشد خانه واغلب وسایلم نجس شده چون رعایت نکردم.واز طرفی ایشون که گفتن اب زیاد باشه من خودم چون ترشحاتم همیشه درحالت غیرشهوت هم زیادهست .درهنگام ملاعبه یا هر فکر شهوت امیزی حتی درهمان لحظه اول ترشحات زیادی خارج میشه.حتی شده ملاعبه باتماس الت جنسی هم بوده اما باوجوداینکه بازهم این ترشحات زیاد بودن امامطمئنم ویقین دارم به اوج ارضاهنوز نرسیده ام چون شرایط ارضا برای من فراهم نبوده مجبور بودم به ملاعبه بسنده کنم .همیشه بناراگذاشتم براینکه نجس نیست.وبدون غسل حتی نماز خاندم و محیط اتاق ووسایلم هم مطمئنم تماس داشته با محل نجسی والان شدیدا حالم بد هست بابت این مسئله چون روی نجسی بسیار وسواس دارم و از نگرانی در استرس شدیدی هستم.
اصلا متوجه این زیاد بودن نمیشم منظور از زیاد بودن والوده شدن چی هست؟خوب مقدارش رو من نوعی از کجا تشخیص بدم. مخصوصا مشکل دیگری هم که هست اینه من چون ترشحالتم ازهمون اول زیاده حتی زمانهایی هم که ارضا شده ام متوجه نمیشم دراون حال اب جدیدی مبنی بر منی خارج بشه یاخیر. چون دقت زیادی هم نکردم که ببینم الان این اب از قبل وجود داشته یابعداز ارضا خارج شده.این رو هم متوجه نمیشم.اصلاچرااول میگن این اب پاک هست بعدمیگن اگر زیاد باشه پاک نیست؟؟؟؟؟
این زیادی چه میزان وملاکی داره؟من که نمیتونم تشخیص بدم..
لطفاکمکم کنید خیلی نگران هستم چون مجبور میشم تمام زندگیم رو ابکش کنم...

با سلام و آرزوي قبولي طاعات و عبادات شما و سپاس از ارتباط تان با مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی
اولا اگر شك كني آب بمقداري كه موقع بيرون آمدن شهوت بيرون مي آيد هست يانه پاك حساب مي شود. و ثانيا در احتياط واجب مي شود به مرجع ديگر عدول كرد,و شما در اين احتياط واجب مي تواني به مرجع ديگر عدول كني و خيال خود را راحت كني. (1)
پي نوشت:
1.آيت الله سيستاني، توضيح المسائل، م6.
موفق باشید.