من یه زنم با تمام احساسات عاطفی و جنسی یک زن معمولی
سوالی که ازتون داشتم اینه که با توجه به این که روابط جنسی بین من و همسرم خیلی کم و کوتاهه
و با توجه به این موضوع که از هر دو کانال یک کانال سکسی وجود داره ،
شما چه راه حلی در برابر نیازها و خواسته هایی که خدا اونو در وجود همه ی بنده هاش من جمله من قرار داده ، پیشنهاد می کنین

البته خوب می دونم که با توجه به احکام دینی :
1- با مرد دیگری رابطه داشته باشم،
2-خودارضایی گناهی بزرگه ،

لطفاً سریع تر راهنماییم کنین

پرسشگر گرامي، با سلام و سپاس از ارتباط­تان با مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی
در پاسخ به سؤال شما مطالبی را در قالب نکات زیر تقدیم می داریم:
1. ارتباط با مرد دیگر به غیر از شوهر و یا خودارضایی، نه تنها از منظر دین امر بسیار مذمومی هستند. بلکه از منظر علم روز نیز بسیاری از دانشمندان آن را خطرآفرین و مضرّ می دانند، گذشته از آن این کارها به نوعی پاک کردن صورت مسئله به جای حل اصولی آن است.
2. منظور شما از این این که می فرمایید: «روابط جنسی بین من و همسرم خیلی کم و کوتاهه» چیست؟ اساساً ملاک تان برای این چنین قضاوتی چه چیزی بوده است؟ لازم بود که شما اطلاعات بیشتری در مورد کیفیت و کمیّت روابط خود با شوهرتان در اختیار ما قرار می دادید تا ما با بررسی دقیق تر مشکل، علت اصلی نارضایتی جنسی شما را کشف می کردیم و متوجه می شدیم که اشکال کار در کجاست؟ آیا شوهرتان کوتاهی می کند؟ آیا او مشکل فیزیولوژی و جسمی یا روحی و روانی پیدا کرده که منجر به سرد مزاجی ایشان گردیده است؟ آیا شما بر اثر عوامل مختلف گرم مزاج هستید و یا نیاز کاذب پیدا کرده اید که شوهرتان قادر به پاسخگویی به همه آنها نمی باشد؟ و هزاران سؤال دیگر که پاسخ آنها می توانست ما را در تشخیص درست و درمان مشکل یاری رساند. این را بدان جهت گفتیم که بدانید قدم اول در درمان همه بیماری ها و تمام اختلالات جسمی و روحی، شناخت صحیح آنها و تشخیص درست بر اساس علائم و نشانه هاست؛ تا علل و عوامل و زمینه های پدید آورنده مشکل بررسی نگردد و مشخص نشود، نمی توان راهکار درمانی متناسب آن را ارائه کرد.
3. در حقیقت نارضایتی جنسی علل و عوامل مختلفی دارد که برخی از عوامل آن فیزیولوژی و جسمانی است و برخی دیگر روحی و روانی است و برخی دیگر به عدم آشنایی زوجین به انجام رفتارهای جنسی صحیح بر می گردد که امروزه با پیشرفت علوم مختلف به ویژه علم پزشکی در زمینه اورولوژی و علم روانشناسی در زمینه سکس تراپی، بسیاری از آن عوامل قابل درمان قطعی می باشد. در مورد وضعیت شما علاوه بر این که عوامل جسمانی و روانی در پیدایش مشکل ممکن است دخیل بوده باشد، احتمالات دیگری هم متصور می گردد که به نوعی می توانند در بروز نارضایتی جنسی شما نقش داشته باشد. گاهی عدم توجه به نکات آمیزشی و عدم رعایت بهداشت فردی، باعث انزجار از رابطه جنسی و سرد مزاجی شریک جنسی می گردد. گاهی عدم ارضای صحیح نیاز عاطفی و وجود برخی اختلافات زناشویی و خانوادگی باعث سرایت و گسترش دایره اختلافات و تأثیر آن بر روی روابط جنسی می گردد و صدها احتمال دیگر که نیاز به بررسی عالمانه و موشکافانه دارد.
4. بهترین راهکار برای خروج از مشکل به وجود آمده، این است که بررسی کنید و ببینید علت و ریشه های نارضایتی جنسی شما چیست. در قدم اول آنها را بیابید و در قدم بعدی تمام تلاش و کوششتان را برای برطرف کردن آنها بکار بندید به یقین با درمان خود و یا شوهرتان و اعمال برخی دیگر از راهکارهای درمانی، زندگی جنسی شما هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ کمیّت تغییر شگرفی خواهد یافت و صلح و صفا و آرامش در زندگی تان سایه خواهد افکند و نیازهایتان در بستری مناسب ارضا خواهد گشت.
5. توصیه می شود در این خصوص و برای حل مشکل تان، در اولین فرصت به اتفاق شوهرتان به کلینک مشاوره و روانشناسی معتبر مراجعه کنید و با در میان گذاشتن مشکل خود با خانواده درمانگران و روانشناس با تخصص سکس تراپی، گام مهمی در حل مشکل خود بردارید.
6. علاوه بر اینکه مشاور و روان شناس می تواند مشکل را حل کند، خودتان نیز به شخصه می توانید برخی از راهکارهای درمانی را در کنار درمان های پزشکی و روان شناختی، بکار ببندید که به برخی از آنها اشاره می کنیم:
1- سعی کنید شوهرتان را از لحاظ جنسی تحریک کرده و او را برانگیزانید، معمولاً وقتی مردها از لحاظ جنسی تحریک می شوند در برابر برقراری رابطه جنسی کوتاه می آیند و متمایل می شوند.
2- شوهر خود را با راه هاي مختلف متوجه نماييد كه نياز جنسي دارید و اين نياز را بايد او برطرف نمايد. به او بفهمانيد که رابطه جنسي با او سبب آرامش شما مي شود و مي خواهيد با اين عمل عشق و محبت خود را بيشتر به او ثابت کنيد و هدف فقط ارضاء جنسي- جسمي نيست بلکه روح معنوي شما نيز با اين عمل ارضاء مي شود.
3- نباید به همسرتان بگویید که چون در یک رابطه متعهدانه هستید، از او انتظار دارید که با شما سکس داشته باشد. اینکار مسلماً تحریک او را متوقف می کند. چون رابطه جنسی نباید به شکل یک اجبار و وظیفه درآید.
4- به هر حال اگر چنانچه راهکارهای مطرح شده عمل نكرد، صادق و مهربان و قاطع باشيد، هیچ گاه كار را به قهر و دعوا نكشانيد. تقصيرها را به گردن او نيندازيد، انتقاد نكنيد، فقط خيلي آرام به او در مورد مشکلات تان صحبت کنید بگوييد كه به خاطر اختلافاتی كه در روحيات جنسي شما وجود دارد، مي خواهيد كاري کنید که به بهبود رابطه تان منتهی می شود و برای این کار همکاری بیشتر او کمک می کند و باید برای بهتر شدن ارتباطشان هر دو فعالانه رفتار نمایند و برای این امر باید با کنار گذاشتن خجالت و تعصبات به متخصصین مربوطه و مشاورین اهل فن مراجعه نمایند.