سلام من دختري 26 ساله هستم كه داراي رابطه هاي تلفني زيادي بودم و گاهي در اين روابط كاملا با ايجاد يه رابطه سكسي ارضا صورت مي گرفت اما الان بسيار پشيمونم و احساس مي كنم تجربه كردن اين روابط ميل من رو واسه سكس كم رنگ تر كرده چون آدم معتقدي هستم و مي ترسم مبادا در زندگي آينده ام و ازدواجم تاثير بذاره و از احساس گناه تو ي اين زمينه بسيار رنج مي برم لطفا راهنماييم كنيد.

پرسشگر گرامی با سلام و سپاس از ارتباطتان با این مرکز
ناکرده گنه در این جهان کیست بگو آن کس که گُنه نکرده و زیست بگو
غیر از پیامبران و امامان و اولیای الهی و افرادی مثل حضرت مریم و حضرت زهرا علیهم السلام چه کسی گناه نا کرده در دنیا زیست؟
مگر ندای خدای مهربان را نشنیدی که از طریق پیامبرش برای ما گناه کاران پیام مسرت بخشی فرستاد و فرمود: «قُل یا عِبادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلى‏ أَنْفُسِهِمْ لا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعاً إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ؛ (1) ( ای پیامبراز قول من به بندگانم ) بگو: ای بندگان من، ای کسانی که با گناه و نا فرمانی خدا بر ضرر و زیان خویش اقدام کرده اید، از رحمت خدا مأیوس و نا امید نشوید ( توبه کنید و برگردید و به فضل خدا امیدوار باشید ) زیرا - در صورت توبه - خدا همه گناهان را می آمرزد. اوست آمرزنده و مهربان».
چه کسی راستگو تر و با وفا تر از خدا است؟ پس به محتوای سخن بنده پرور خدا گوش کن که می فرماید:
غرق گنه نا امید مشو ز دربار ما که عفو کردن بود در همه دم کار ما
بنده شرمنده تو خالق بخشنده من بیا بهشتت دهم مرو تو در نار ما
توبه شکستی بیا هر آنچه هستی بیا امیدواری بجو زنام غفار ما
خداوند همه بندگان را دوست دارد. دوست دارد که همه‏، در مسیر حق و هدایت قرار گیرند. از تمام ظرفیت وجودی خود، برای دستیابی به کمالات استفاده کنند؛ مگر این که انسان، خودش مانع این مهربانی و لطف شود و باعث محرومیت خود گردد. بنابراین راه بازگشت همیشه و برای همه گناه کاران با هر گناهی که کرده اند، باز است؛ حتی اگر انسان بدترین گناهان را مرتکب شده باشد.
پیامبراکرم صلی الله علیه و آله فرمود: "التائب من الذنب کمَن لا ذنب له؛ (2) کسی که از گناه توبه کند (خداوند همه گناهان او را می‌آمرزد) و همانند کسی می‌شود که هیچ گناهی نکرده است".
همین که احساس ندامت و نارضایتی از رفتار گذشته خود دارید، نشانه این است که چراغ فطرت الهی شما، روشن است و مورد عنایت و توجه خدا هستی. اگر خدا دوستت نمی داشت، تو را رها می کرد و اگر تو را رها کرده بود، این حال پشیمانی و ناراحتی درونی را به شما نمی داد.
آیا ندیده و نشنیده ای که چه بسا گناهکاران و جنایت پیشگان و مردان و زنان بدکاره ای بودند و هستند، که گناه کردن برای شان عادی شده، از گناه و فساد و جنایت شان هیچ احساس شرمندگی و ناراحتی نمی کنند، بلکه برخی ها از آن احساس خوشحالی می کنند ؟ این ها کسانی هستند که خدا رهایشان کرده و سایه رحمت خود را از سر این ها برداشته. ولی به شما سوز و ناراحتی درونی داده است ،نفس لوّامه تان را زنده نگه داشته تا با سوز و تحمل سختی ها در صدد اصلاح خود باشید، به جای عشق های کاذب، عشق حقیقی پیدا کنید.
پس ای جوان گرامی !
زنگ دل را زُدای تا یارت بدهد در حریم خود بارت
به خدای علیم بی همتا حاجبی نیست غیر زنگارت .
شما با توبه وترك اين گناهان مي توانيد به سوي خدا بشتابيد و دوباره صفاي اوليه خود را بدست آوريد.ان شاءالله
پی نوشت ها :
1. زمر (39) آیه 53 .
2. حاج شيخ عباس قمي، سفينه البحار، الناشر: دار الاسوه الطباعه و النشر، تاريخ النشر/1422 ه.ق، ج 1، ص 127، ماده توبه.