سلام-عاشق معنویاتم و دو سالی میشه که با برونفکنی روحی آشنا شدم-میخواستم ببینم اگه ما بتونیم با تمرین به این مهارت دست پیدا کنیم و هر وقت خواستیم این لباس تن رو کنار بزنیم و در پهنه ی بیکران هستی پرواز کنیم و شایدم بتونیم به ابعاد و جهان های دیگه برونفکنی کنیم---کلا این کار از دید خدا مورد داره؟ ازتون تمنا میکنم جوابمو بدین-سعید از مشهد

پرسشگر گرامي با سلام و سپاس از ارتباطتان با اين مركز
اراده قوي انسان مي‏تواند افعال روح را در اختيار خود گيرد. يعني همان گونه كه ديگران در حالت خواب به صورت غيراختياري روح شان از بدن به صورت ناقص جدا مي‏شود و با عالم ديگر امكان ارتباط پيدا مي‏كند، شخص مي‏تواند در حالت بيداري به اختيار خود اين امكان را فراهم كند (گرچه ممكن است در اين كار او به حالت خواب يا خلسه فرو رود) نبايد مقدمات اين كار از طريق رياضت غيرمشروع صورت پذيرد.
تا آن جا كه تاريخ علم و دانش بشري نشان مي‌دهد، روح و ساختمان و ويژگي‌هاي اسرارآميزش‌، همواره مورد توجه دانشمندان بوده است‌. يكي از اصول مهم آموزه‌هاي اسلام‌، اين است كه روح انسان مستقل است و مجرد از امور مادي مي‌باشد. روح و بدن در جهان طبيعت به يك ديگر نياز مبرم دارند، از آن‌جا كه روح بر بدن علاقه تدبيري دارد، بدن را از فساد و خرابي باز مي‌دارد، از طرف ديگر روح در فعاليت‌هاي خود به بدن نيازمند است و در پرتو اعضا و جوارح بدني‌، مي‌تواند بشنود و ببيند و...
امّا گاهي روح بر اثر كمال و قدرتي كه از ناحيه عبادت و بندگي حق پيدا مي‌كند، از به کارگیری بدن بي نياز مي‌شود و مي‌تواند خود را خلع كند. پذيرش خلع روح در حالت بيداري و هشياري شايد براي مادي‌گرايان سنگين باشد; اما از نظر پويندگان راه حق اين كار امری ممکن و شدنی است .
مرحوم علامه طباطبايي‌; در پاسخ اين پرسش كه آيا حاج سيد علي آقا قاضي طباطبايي‌، قدرت بر خلع روح از بدن داشتند؟ فرمودند: خلق روح از بدن براي او كار مهمي نبود.(1)
آيت اللّه جعفر سبحاني نيز مي‌فرمايند: بنده سرگذشت خلع روح آيت اللّه ميرزا جواد آقا تهراني را از خود ايشان شنيدم‌.(2)
از نظر اسلام راه سالم براي تحصيل تسلط بر چنين نيرويي‌، فقط عبوديت و بندگي خداست(التزام كامل به دستورهاي شرع)‌، بندگي حق‌، به انسان قدرت و توانايي عجيبي بخشيده و او را بر يك رشته كارهاي شگفت‌انگيز از جمله خلع روح قادر مي‌سازد.
هشدار !
امروز شيا‌دان و کارهای شيادی در دنيا به طور عموم و در ايران به طور خاص زياد شده است . مواظب باشيد در دام آن ها نيفتيد . از اين رو لازم است در مورد اشخاص و کارها و دستور عمل های آن ها توضيح بدهيد تا پاسخ دقيق تر و کامل تر دريافت نماييد .
ادعاي چنين نيرويي از هر كسي به ويژه كساني كه جز ظاهرسازي‌، عوام فريبي‌، تفرقه‌اندازي‌، مريدبازي و كلاّشي هدفي ندارند ،پذيرفته نيست‌.
پی نوشت ها:
1. جعفر سبحانی ، اصالت روح از نظر قرآن‌، مؤسسه تحقيقاتي امام صادق‌ ( ع ) ، ص 213.
2. همان‌.