مدتي پيش متوجه شدم كه مردي از شهرستان اس ام اس براي همسرم مي فرستند و همسرم هم اوايل مخالفت مي كند و بعد با هم ديگر اس ام اس بازي مي كنند متآ سفانه اس ام اس ها ي عاشقانه به هم ميفرستند با وجود اينكه همسرم بچه دارد و آن مرد نيز همسر دارد بارها شكايت كردم ولي متآسفانه مراجع قضايي پيگيري نكردند چرا مي گفتند تنها با هم صحبت كرده اند من نيز جز شماره موبايل مشخصات ديگري ازآن مرد ندارم ترا بخدا كمك كنيد دكتر ها بعد از از ماجرا بدليل حالت روحي بدم ميخواهند بستريم كنند من 40 ساله هستم و ميزان تحصيلاتم ليسانس ميباشد

با سلام و تشکر به خاطر ارتباط تان با اين مرکز.
به نظر مي آيد سطح جرأت مندي و قاطعيت ورزي شما تا حدودي پايين است و همين امر باعث جرأت ورزي و جسارت مندي ايشان شده است.
اگر همسرتان به نوعي از کشف رابطه پنهاني‌اش در اضطراب بود به اين راحتي به روابط پنهاني اقدام و ادامه نمي داد.
متاسفانه برخي مردان آن طور که بايد و شايد جذبه و اقتدار لازم را در زندگي زناشويي ندارند و زن که نيازمند مديريت و قواميت شوهر مي‌باشد از اين موضوع سوء استفاده مي‌کند.
البته در برخي زنان ما شاهد برخي بيماري‌هاي وخيم روحي و اختلالات شديد رواني هستيم. مثلاً زني که از افسردگي شديد رنج مي‌برند. يا دچار وسواس فکري شديد مي‌باشد. به همين راحتي قابل کنترل نيست همچنين برخي زنان که از اختلالات شخصيتي در رنجند به همين سادگي قابل مديريت شخصيتي و هيجاني نيستند.
بهتر است در گام اول براي کشف زمينه‌ها و علل رويکرد نابهنجار ايشان با يک روانپزشک و يا يک روان شناس باليني به مشورت بپردازيد. متخصص با چکاب رواني غير حضوري همسرتان به شما خواهد گفت که اميدي به اصلاح ايشان هست يا نه در صورتي که اميدي به اصلاح ايشان وجود ندارد. تداوم اين زندگي تا حدودي مخاطره انگيز است و بايد تصميم جدي‌تري در اين زمينه اتخاذ نماييد.
در صورتي که پيش آگهي بيماري روحي و اختلال رواني عاطفي همسرتان اميد بخش باشد. بايد به جاي مداخله غير کارشناسانه در اين امر از يک مشاور خانواده يا روان شناس باليني کمک بطلبيد.
چه بسا با يک يا چندين جلسه خانواده درماني مشکل ايشان به طور کامل حل گردد. مراجعه به مراجع قانوني براي حل و فصل اين امر تا حدودي اقدام زود هنگام و زودتر از موعد است شکي نيست که تا زماني که بتوان اين زندگي (که ثمره‌اش يک فرزند است) را حفظ کرد. بايد از فروپاشي آن جلوگيري کرد.
به خود مسلط باشيد و به جاي بي تابي و بي‌قراري به يک متخصص مراجعه نماييد. ورود شخص سوم براي حل اين گونه مسايل پر حاشيه و دراز دامنه بسيار ضروري به نظر مي رسد.
در صورتي که رويکرد گناه آلود ايشان تحت تأثير مستقيم ضعف هاي شخصيتي عاطفي شماست در کنار اقدام به معالجه همسر به درمان نسبي خود نيز اقدام نماييد.